Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

madrass

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-09-06, 21:10   #1
kate
Gjest

madrass

Hei!

Veldig utenfor tema, men jeg prøver meg likevel..

Jeg trenger nye madrasser + overmadrasser. Er det noen som har forslag til noen som er virkelig gode?

Jeg får ikke dratt til butikken og prøvd pga langvarig sykdom, så gode tips hadde vært kjempefint!

mvh Kate

Svar med sitat
Gammel 04-09-06, 21:21   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: madrass

Jeg sverger til Tempurmadrasser. De er deilige, men dyre.
Ellers likte jeg veldig godt Jensen madrassene sist jeg var ute å prøvde.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-09-06, 21:21   #3
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Dette er selvfølgelig et prisspørsmål, men er du avhengig av mye sengeleie er vel Tempurmadrasser for mange det ultimate. Ellers får Hästens veldig bra omtale. Jensen og Wonderland har jeg prøvd og er fornøyd med begge, men de har også forskjellige kvaliteter.. Så det er selvfølgelig absolutt å anbefale å prøveligge. En madrass som er fin for meg, kan være helt feil for deg. Alt avhengig av både høyde og vekt bla.

En god madrass er alfa-omega.

Lykke til!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 04-09-06, 21:33   #4
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Tempur er absolutt å anbefale.

Jeg har hørt at skal du ha en skikkelig god continental-seng så ikke kjøp en som er billigere enn 10 000,-

Gammel 05-09-06, 20:50   #5
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Tempur er selvsagt i rolls royce - land Men faktisk så har IKEA - madrassene vært best i test nå i flere runder. Min egen kiropraktor skryter mye av IKEA, og jeg har mye problemer med ryggen. IKEA har slått både Hästens og andre i samme kategori. Dersom du skal ha tempur, er det en tempur overmadrass du skal ha oppå en vanlig madrass.

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 21:44   #6
kate
Gjest

takk for svar!

Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 23:28   #7
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg tenkte også å foreslå den IKEA-madrassen. Det er snakk om en skum-madrass altså, ikke springfjær. Jeg har tenkt å skaffe meg den madrassen selv jeg .

Hvis du tenker på å kjøpe Tempur driver de og annonserer på TV for tida at det er "kort tid igjen av Tempur-salget"... husker ikke om de nevner noen spes butikk, eller om det er tilbud overalt.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.