Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er det normalt å legge på seg

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-06, 09:16   #1
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Er det normalt å legge på seg

med en gang man prøve å følge en sånn lavkarbodiett? Nå prøvde jeg i går, å måtte selvsagt veie meg i dag å jeg hadde lagt på meg! Hva skjer liksom? Ennå jeg tissa verre en verst i går, gikk på do, var på tur og alt

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 09:25   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Er det normalt å legge på seg

Spiste du mye salt igår, kanskje?
Og av og til påvirkes vekta av hvor i syklusen vi er...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 09:28   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt å legge på seg

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

med en gang man prøve å følge en sånn lavkarbodiett? Nå prøvde jeg i går, å måtte selvsagt veie meg i dag å jeg hadde lagt på meg! Hva skjer liksom? Ennå jeg tissa verre en verst i går, gikk på do, var på tur og alt

Oi-oi-oi......

Jeg er HELT SIKKER på at du ville kunne erfare akkurat det samme hvis du hadde fulgt en hvilken som helst kostholdsfilosofi Jeg vil råde deg til å DROPPE å veie deg daglig, Smurfine. Du kommer bare til å bli frustrert og sliten av det. Og EN DAG med lavkarbo?? Det er jo bare som ei pølse i slakteti'a det!

PUST med magen og slapp av. Sett bort vekta og heng deg eventuelt på 'Fredagsklubben' her inne eller no'. Ikke vei deg mer en max en gang i uka.

Omsorgsfull og engasjert fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 09:28   #4
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Er det normalt å legge på seg

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Spiste du mye salt igår, kanskje?
Og av og til påvirkes vekta av hvor i syklusen vi er...

Spiste vel kanskje litt salt i går ja, å mensen er rett rundt hjørtnet .Takk for svaar

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 10:52   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt å legge på seg

For mange er det nok å bare kutte ut sukker (som du ikke har kuttet helt ut enda), hvitt mel, pasta, ris og poteter. For andre må det litt mer til. Det handler først og fremst om kunnskap. Og når du bestemmer deg for hva slags filosofi du vil følge, - leser boka og lærer hvordan. Da vil du nok gå ned. Det er hva du spiser og sammensetningen av maten din som er det viktige oppi dette. Og hvor mye du har på ta av. De som har masse å ta av, mister som regel mer og raskere i begynnelsen enn de som har lite å ta av......

og som de andre sier her. For det første er en dag ikke noe å måle etter, - og for det andre så er det innmari dumt å veie seg hver dag. Vekta kan variere rundt 2kilo +/- fra en dag til en annen - alt etter hva du har spist og hvor du er i syklusen din.

Du klarer dette !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 10:56   #6
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Er det normalt å legge på seg

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Oi-oi-oi......

Jeg er HELT SIKKER på at du ville kunne erfare akkurat det samme hvis du hadde fulgt en hvilken som helst kostholdsfilosofi Jeg vil råde deg til å DROPPE å veie deg daglig, Smurfine. Du kommer bare til å bli frustrert og sliten av det. Og EN DAG med lavkarbo?? Det er jo bare som ei pølse i slakteti'a det!

PUST med magen og slapp av. Sett bort vekta og heng deg eventuelt på 'Fredagsklubben' her inne eller no'. Ikke vei deg mer en max en gang i uka.

Omsorgsfull og engasjert fra Fedonisten

Takk for svar, nå skal jeg ikke veie meg på lenge men jeg måtte jo bare for å sjekke i dag liksom Fredagsklubben får en finne seg

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 10:58   #7
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Er det normalt å legge på seg

Opprinnelig lagt inn av Nille

For mange er det nok å bare kutte ut sukker (som du ikke har kuttet helt ut enda), hvitt mel, pasta, ris og poteter. For andre må det litt mer til. Det handler først og fremst om kunnskap. Og når du bestemmer deg for hva slags filosofi du vil følge, - leser boka og lærer hvordan. Da vil du nok gå ned. Det er hva du spiser og sammensetningen av maten din som er det viktige oppi dette. Og hvor mye du har på ta av. De som har masse å ta av, mister som regel mer og raskere i begynnelsen enn de som har lite å ta av......

og som de andre sier her. For det første er en dag ikke noe å måle etter, - og for det andre så er det innmari dumt å veie seg hver dag. Vekta kan variere rundt 2kilo +/- fra en dag til en annen - alt etter hva du har spist og hvor du er i syklusen din.

Du klarer dette !

Tusen takk

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? bikini Lavkarbo generelt 11 22-05-06 12:14
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no