Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
To artikkler fra aftonbladet om vitaminer og naturmiddelhttp://www.aftonbladet.se/vss/halsa/...720073,00.html
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To artikkler fra aftonbladet om vitaminer og naturmiddelSukk, jeg kunne skrevet MYE her nå men orker bare ikke, kom nettopp hjem fra jobb og er sliten. Klart man ikke skal ta for mye vitaminer og mineraler, men hva som er for mye varierer visstnok fra land til land. Nordmenn tåler visst mye mindre A- og D-vitaminer enn svensker, dansker og egentlig alle andre folkeslag i verden, da vi blir advart mot å feks. ta tran og multivitaminer sammen, mens det i alle andre land er 3-4 ganger høyere doser av disse vitaminene i EN multivitamin-tablett.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: To artikkler fra aftonbladet om vitaminer og naturmiddel
Det skremmer ikke mig....Men ja,jag kanskje blir forsiktigere i vad jag putter i mig som jag ikke vet noe om.. jag syns att der er greit att vite att naturmedicin og vitaminer kan i vissa fall ha bivirkninger..akkurat som vanlig medicin..
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 | Fedonisten | Generell ernæringsdebatt | 6 | 04-02-06 08:20 |