Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 56
![]() ![]() |
Gjør jeg det riktig nå?Hei igjen folkens! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o)
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør jeg det riktig nå?Siden det forrige svaret mitt i den andre tråden på mystisk vis forsvant, svarer jeg iallefall her !
Du er i mer aktivitet enn gjennomsnittet her inne tror jeg. Alle tiders ! Og sålenge du tar ketolysepillene, drikker minst 2.5 liter vann pr dag og har byttet til koffeinfri kaffe kan du ikke gjøre det stort bedre mener jeg. Og at du kutter ut søtstoff er imponerende. Etterhvert som du ser hvordan det går kan du re introdusere litt søtstoff om du føler sterkt behov for det !
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Gjør jeg det riktig nå?Jeg er ikke så erfaren selv jeg, men jeg synes da dette høres veldig bra ut? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Gjør jeg det riktig nå?
Tusen takk for at dere tittet på dette! Synes det er nok mat til ei lita berte som meg.......husk jeg er bare 1.58 cm høy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() ![]() |
Kjempegode tips! Jeg spiste makrell i tomat her forleden, kjempegodt! Avacado, har jeg brukt en del, majones har jeg liksom aldri spist, men med reker knallgodt! Har Fiberrik med solsikke hjemme også, har det som nødstilfelle, enig at det er deilig å kunne forandre på litt! Flink er du! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Gjør jeg det riktig nå?Jeg føler meg også fastere i fisken, har fått synlig mindre mage selv om jeg bare har gått ned 4 kg. Og det er jo bra, tross alt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() ![]() |
Knallbra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Gjør jeg det riktig nå?Nå har jeg laget en blanding av Fennikel(1 stk), rød paprika (1/2), agurk(mindre enn 1/2). Hakket opp, og er i luftett boks. Bruker 3 ss i omelett, salat etc. Kjempegodt!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|