Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Atkins Morning Shine og induksjon

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-07, 16:08   #1
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien
Unhappy

Atkins Morning Shine og induksjon

I dag tabbet jeg meg ut. Var på Rema 1000 og fant ut at de hadde Atkins-barene.
Dessverre så jeg ikke Morning Shine (Mixed Berry) baren ikke passet for induksjon før jeg hadde spist den...
Jeg startet på induksjon på lørdag.. Har jeg ødelagt alt nå?
Har heller ikke fått tak i ketostix enda, men har gått ned 3 kg siden lørdag, så.

Forøvrig kan jeg nevne at Atkins Advantage med sjokolade maker kjempegodt, akkurat som jeg ville forvente av en helt vanlig sjokolade, og med bare 2 netto karbohydrater!

tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:21   #2
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Atkins Morning Shine og induksjon

Det er bare å gyve på videre.. ingenting er ödelagt, men det gjelder å komme seg tilbake på den smale sti så fort som mulig...
Grattis med flott nedgang og ikke bry deg om ketostix det trengs ikke... Du kjenner på kroppen om du er i ketose og hvis vekta viser nedgang så er vel det nok???

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:05   #3
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Atkins Morning Shine og induksjon

Hei! Takk for svar!
Jeg må ærlig talt at jeg har ikke kjent så mye på kroppen, bortsett fra en hodepine i store deler av i går, men det kan jo komme av andre grunner og (ja, jeg passer på å drikke godt med vann).
Hva slags effekt kan det ha å spise varer som ikke er ment for fase en? Går man ut av ketose eventuelt?

tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 23:12   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins Morning Shine og induksjon

Hei!

Det er helt normalt med hodepine etter omlegging av kosten, forsvinner vel snart.

Du har ikke ødelagt noe hvis du spiser Atkins barer eller sjokolader. Bare fortsett som før du. Grunnen til at det ikke er tillatt er fordi du skal spise mest mulig ren mat fra "naturen" i begynnelsen for å rense kroppen og finne ut om du har noe matvarer du reagerer på av de lovlige. Deretter kan du jo spise barer men bare 1 el. 2 i uka (er ihvertfall midt råd). Atkins barer og sjokolader kan være fine å ha når du har lyst på noe godt og ikke vil "ødelegge" ved å spise mer usunne ting. Det er en bra erstatning, men vær også OBS på at det er ikke mat. Men det er jo greit å kose seg litt (for meg blir det peanøtter hver lørdag).

Kunstig søtet sjokolade, barer (og drikker) kan også minke vektnedgang.

Lykke til videre!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no