Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins-bok

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-07, 20:02   #1
ramones
Medlem
 
ramones sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 73
ramones er på en erverdig vei
Question

Atkins-bok

Jeg ser på atkins-bøker på bokkilden.no. Jeg syns det er så utrolig mange Jeg kommer jo aldri til å finne ut hvilke av de jeg skal kjøpe.. Noen som vet hvilken jeg burde kjøpe?

Takk for svar

__________________

Yesterday is just a memory,
tomorrow is never what it's supposed to be!
_________________________________



ramones er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavfett egentlig Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:11   #2
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bok

Jeg har lest her på lavkarbo at den beste boken er den Engelske versjonen av Dr. Atkins new diet revolution (DANDR) fordi den norske versjonen ikke er godt nok oppdatert. Viss du søker her inne, så har Nille skrevet det i flere tråder.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...=124631&rom=MP

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:22   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bok

Om du leser engelsk, er denne absolutt den beste utgaven. Den er den nyeste og mest oppdaterte utgaven. Den er orange.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/ser...4631&width=120

Legg i huskeliste
Robert C. Atkins
Utgitt: 2003Forlag: VermilionInnb.: PaperbackSpråk: EngelskSider: XIV, 542 sider ISBN: 9780091889487Utgave: 1. utg.Alder:VoksenEmne:SlankingHøyde x bredde: 12 x 19 cm
Andre utgaver av Dr Atkins new diet revolution
Vår pris: 119,-
Leveringstid: 10-20 dager

Den norske oversettelsen er basert på 1992 utgaven av originalen. Dvs. det er en del info som er direkte feil, og oversetteren har hatt en særdeles dårlig dag. Men om du leser det vi har her inne av oversatt info, kan du godt bruke den også - den er grønn:


http://www.bokkilden.no/SamboWeb/ser...7633&width=120

Innholdsfortegnelse
Legg i huskelisteDr. Atkins nye slankerevolusjon


Robert C. Atkins; Sigmun S. Kostøl (Oversetter)
Utgitt: 2004Forlag: PantagruelInnb.: PaperbackSpråk: Bokmål Sider: 296 sider ISBN: 9788279001911Utgave: 1. utg.Originaltittel: Dr. Atkins new diet revolutionAlder:VoksenEmne:Slanking
Andre utgaver av Dr. Atkins nye slankerevolusjon
Vår pris: 99,-
Leveringstid: 2-7 dager

Du trenger ikke karbotelleren. Den er unøyaktig og full av feil. En av disse to er nok !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:26   #4
ramones
Medlem
 
ramones sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 73
ramones er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bok

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Om du leser engelsk, er denne absolutt den beste utgaven. Den er den nyeste og mest oppdaterte utgaven. Den er orange.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/ser...4631&width=120

Legg i huskeliste
Robert C. Atkins
Utgitt: 2003Forlag: VermilionInnb.: PaperbackSpråk: EngelskSider: XIV, 542 sider ISBN: 9780091889487Utgave: 1. utg.Alder:VoksenEmne:SlankingHøyde x bredde: 12 x 19 cm
Andre utgaver av Dr Atkins new diet revolution
Vår pris: 119,-
Leveringstid: 10-20 dager

Den norske oversettelsen er basert på 1992 utgaven av originalen. Dvs. det er en del info som er direkte feil, og oversetteren har hatt en særdeles dårlig dag. Men om du leser det vi har her inne av oversatt info, kan du godt bruke den også - den er grønn:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/ser...7633&width=120

Innholdsfortegnelse
Legg i huskelisteDr. Atkins nye slankerevolusjon


Robert C. Atkins; Sigmun S. Kostøl (Oversetter)
Utgitt: 2004Forlag: PantagruelInnb.: PaperbackSpråk: Bokmål Sider: 296 sider ISBN: 9788279001911Utgave: 1. utg.Originaltittel: Dr. Atkins new diet revolutionAlder:VoksenEmne:Slanking
Andre utgaver av Dr. Atkins nye slankerevolusjon
Vår pris: 99,-
Leveringstid: 2-7 dager

Du trenger ikke karbotelleren. Den er unøyaktig og full av feil. En av disse to er nok !

Takk for svar, Nille

__________________

Yesterday is just a memory,
tomorrow is never what it's supposed to be!
_________________________________



ramones er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavfett egentlig Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:27   #5
ramones
Medlem
 
ramones sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 73
ramones er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bok

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Jeg har lest her på lavkarbo at den beste boken er den Engelske versjonen av Dr. Atkins new diet revolution (DANDR) fordi den norske versjonen ikke er godt nok oppdatert. Viss du søker her inne, så har Nille skrevet det i flere tråder.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...=124631&rom=MP

Takk for svar

__________________

Yesterday is just a memory,
tomorrow is never what it's supposed to be!
_________________________________



ramones er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavfett egentlig Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:30   #6
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bok

Opprinnelig lagt inn av ramones, her.

Takk for svar

hehe, bare hyggelig.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Ny Atkins bok! Atkins Diabetes Revolusjonen! HP Atkins kosthold 0 29-07-04 20:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no