Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Stålånde!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-04-07, 22:10   #1
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Stålånde!

Har man den grusomme aceton-pusten hele tiden mens man er i ketose, eller er det bare i begynnelsen?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 22:41   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Stålånde!

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Har man den grusomme aceton-pusten hele tiden mens man er i ketose, eller er det bare i begynnelsen?

jeg har det HELE tiden.... og det er en sann plage!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:17   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Jeg hadde det mest i begynnelsen. Det har roa seg litt. Men det kommer litt an på hva jeg spiser...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:28   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Jeg har ikke fått det enda jeg Men stixen sier ketose da... Men stoler ikke helt på den aleine når jeg har hørt så mye om denne pusten?...

Gammel 26-04-07, 08:02   #5
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har ikke fått det enda jeg Men stixen sier ketose da... Men stoler ikke helt på den aleine når jeg har hørt så mye om denne pusten?...

Ikke noe å hige etter Farve på stiksen OG vekttap vil jeg kalle ett klart tegn på ketose
Jeg har ånden og farve på stiksen.... bytter ut ånden med vekttap ENY TIME

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 08:10   #6
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Jeg har ikke fått det enda jeg

IKKE noe å gråte for..... TRO MEG!!!

Kanskje du har lukt av urinen da?

Eller av svetten? -en "annen" lukt liksom...

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 09:04   #7
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Eller av svetten? -en "annen" lukt liksom...

I utgangspunktet ikke.. Men jeg har jo stort sett holdt meg lindbergkost de siste par årene da, så det kan hende jeg har hatt en smooth overgang for kroppen. Men det jeg merket var at de to ukene som jeg skeiet ut før jeg begynte på ketolyse så lukta svetten min hest!! Måtte kjøpe ny deo å ha i veska til enhver tid! Gikk over igjen så fort jeg kutta karbene.
Forøvrig mente sambo at mangelen på ketose ånde kan være at jeg røyker (altså, han syns jeg lukter dritt hele tida tydeligvis )

Gammel 26-04-07, 09:27   #8
jorang
Medlem

jorang sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Kristiansund
Alder: 64
jorang er på en erverdig vei

....Forøvrig mente sambo at mangelen på ketose ånde kan være at jeg røyker (altså, han syns jeg lukter dritt hele tida tydeligvis )

Nei slikt er ikke noe å gjøre med

Neste delmål: 90kg til St.Hans!
jorang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 12:47   #9
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Jeg har hele tiden og ikke engang sånn B12-skyllegreie fra apoteket tar knekken på dritten

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.