Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ziggy's polarlapper

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-04-07, 15:44   #1
moinx
Gjest

Ziggy's polarlapper

Bare en ting å si:

ZIGGY, YOU MAKE MY DAY!!!!!!!
Makan, lappene var helt sinnsykt gode!!!

Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 17:41   #2
Moder'n
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 67
Moder'n er på en erverdig vei

Sv: Ziggy's polarlapper

Lurer på om jeg gjorde noe galt, for mine smakte omelett???

Moder'n er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 18:39   #3
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Moder'n, her.

Lurer på om jeg gjorde noe galt, for mine smakte omelett???

Hadde du krydder i dem?

Gammel 28-04-07, 19:12   #4
moinx
Gjest

Jeg lagde dem idag igjen, hadde i skinke, og la mer røre oppå...himmelsk!!!
Tenkte å prøve med hvitløkspulver og salami i morra! (i tillegg til alt det andre krydderet) Yammiii!!!

Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 19:16   #5
Moder'n
Juniormedlem

Jeg hadde i pizzakrydder - sånn mix med oregano, timian og basilikum. De var gode, men ikke "brød" på noen måte. De både så ut som omelett og smakte som omelett Blir ikke deres som omeletter? Blir de som en slags brød?

Gammel 29-04-07, 19:26   #6
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Jeg hadde i pizzakrydder - sånn mix med oregano, timian og basilikum. De var gode, men ikke "brød" på noen måte. De både så ut som omelett og smakte som omelett Blir ikke deres som omeletter? Blir de som en slags brød?

De skal bli luftige da. Er dine det? Hvis ikke har du muligens vært litt for hard når du har blanda hvitene med resten.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 19:46   #7
Moder'n
Juniormedlem

He he, joda de ble jo i og for seg luftige - i hvertfall når de var ferske. Ble vel bare skuffet over eggesmak og -konsistens, hadde sett for meg mer brødlignende lapper siden de kunne brukes som små pizzaer osv. Men jeg tror ikke jeg vil bruke disse eggelappene som pizza akkurat Jeg lurte bare på om jeg kanskje hadde oversett noe eller gjort noe feil siden de ble miniomeletter, men de skal kanskje være sånn.

Gammel 29-04-07, 19:50   #8
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Jeg synes eggesmaken forsvinner en del når jeg har på masse godt pålegg eller bruker de som små pizzaer da.
Og de er dessuten suverene til Taco.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:38   #9
Ullabulla
Medlem

Ullabulla sin avatar

Hvor: Bærum
Ullabulla er ny på veien

Jeg prøvde å lage disse med litt soyaflaker. Brukte første gangen 40 gr. soyaflaker i en porsjon. Kanskje litt mye carb. men de fikk en fin og fast konsistens.
Noen her i forumet opplyste om at soyaflaker fra Spielberger kun hadde 5 gr. karb. pr. 100 gr. Har prøvd å få kjøpt dette merket, men har ennå ikke funnet noen butikk som forhandler Spielberger soyaflaker. Andre merker har ca. 28 gr. carb pr. 100 gr.
Noen som kan opplyse om hvem som forhandler Spielberger Soyaflaker.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 02:08   #10
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Life kan iallfall få tak i dem, tror det er Alternativ Mat som har Spielberger og Life bruker dem som grossist. Så spør om de kan ta inn, om ikke til butikken så iallfall til deg som kunde.

Gammel 30-04-07, 08:36   #11
Ullabulla
Medlem

Ullabulla sin avatar

Hvor: Bærum
Ullabulla er ny på veien

Takk for tipset. Kan det være korrekt at soyaflaker fra Spielberger kun har 5 gr. karb. mot 28 gr. i f.eks. soyaflaker fra GAIA.
Er det noen som kan bekrefte dette? - synes forskjellen er temmelig stor.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 11:08   #12
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

He he, joda de ble jo i og for seg luftige - i hvertfall når de var ferske. Ble vel bare skuffet over eggesmak og -konsistens, hadde sett for meg mer brødlignende lapper siden de kunne brukes som små pizzaer osv. Men jeg tror ikke jeg vil bruke disse eggelappene som pizza akkurat Jeg lurte bare på om jeg kanskje hadde oversett noe eller gjort noe feil siden de ble miniomeletter, men de skal kanskje være sånn.

Mine har pleid å bli litt sånn, men i går tok jeg i MASSE krydder, og stekte de på varmluft og litt varmere enn oppskrifta sier. Da ble de luftigerte, eggesmaken er borte og de ble liksom "tørrere".

Gammel 01-05-07, 15:47   #13
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Ullabulla, her.

Jeg prøvde å lage disse med litt soyaflaker. Brukte første gangen 40 gr. soyaflaker i en porsjon. Kanskje litt mye carb. men de fikk en fin og fast konsistens.
Noen her i forumet opplyste om at soyaflaker fra Spielberger kun hadde 5 gr. karb. pr. 100 gr. Har prøvd å få kjøpt dette merket, men har ennå ikke funnet noen butikk som forhandler Spielberger soyaflaker. Andre merker har ca. 28 gr. carb pr. 100 gr.
Noen som kan opplyse om hvem som forhandler Spielberger Soyaflaker.

Skal ikke si dette helt sikkert, men jeg var på en Ultra butikk i helga, og mener de hadde spielberger, jeg sto å leste på posen og mener jeg leste 5 kh, veldig usikker nå, men hvis du bor i nærheten av en Ultra kan du jo sjekke......(jeg kjøpte dessverre ikke posen, kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg satt den fra meg igjen....)

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe! Ziggy Optimal Ernæring 37 11-08-12 00:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.