Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bør jeg trappe opp på karbo-mengden mot slutten av kuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-07, 14:40   #1
Tette80
Medlem
 
Tette80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 44
Innlegg: 69
Tette80 er ny på veien

Bør jeg trappe opp på karbo-mengden mot slutten av kuren?

Sånn for å forberede kroppen på mer enn 15 gram karber om dagen, eller er det helt unødvendig? Jeg er ferdig på keolysekuren neste torsdag, og vil fra da av ikke leve LAVkarbo, men være mer bevisst på hvor mye karbohydrater jeg egentlig putter i meg - altså - mindre mengder ris, potet og pasta - mer grønnsaker, frukt og grovt brød. Og selvsagt mindre godterier =)

Har det noen hensikt å trappe opp, eller har det ingenting å si? Vil jeg legge på meg igjen garantert om ikke jeg følger streng lavkarbo?

Takknemlig for svar =)

__________________
Tette80
Tette80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 14:53   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Bør jeg trappe opp på karbo-mengden mot slutten av kuren?

Du bør øke sakte på karbene inntil du finner det nivået hvor du hverken legger på deg eller fortsetter å ta av.

Øk med 5 eller 10 karber i uka og se hva din grense er. Om du går tilbake til det kostholdet du hadde tidligere vil du legge på deg... for ikke å snakke om at karbesjuken kommer tilbake!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 19:03   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Bør jeg trappe opp på karbo-mengden mot slutten av kuren?

Opprinnelig lagt inn av Tette80, her.

Sånn for å forberede kroppen på mer enn 15 gram karber om dagen, eller er det helt unødvendig? Jeg er ferdig på keolysekuren neste torsdag, og vil fra da av ikke leve LAVkarbo, men være mer bevisst på hvor mye karbohydrater jeg egentlig putter i meg - altså - mindre mengder ris, potet og pasta - mer grønnsaker, frukt og grovt brød. Og selvsagt mindre godterier =)

Har det noen hensikt å trappe opp, eller har det ingenting å si? Vil jeg legge på meg igjen garantert om ikke jeg følger streng lavkarbo?

Takknemlig for svar =)

Holder du deg under 150 (cirka)gram karber, er det visstnok enda lavkarbo. Og likevel rom for endel "vanlig" mat...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no