Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
![]() ![]() |
Lavkarbo og appelsinhudEtter litt overbevising har dietten min gått mer og mer over til lavkarbo etterhvert (jeg sliter med candida-allergi) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 66
![]() |
![]() Sv: Lavkarbo og appelsinhudhei på deg,,,,,,, ville bare innom og fortelle om en candida medisin som heter candi guard . Har gått på dette og diett nå en stund og det ser ut til å funke bra på meg.det eneste abret er at det må bestilles fra Holland ( www. tabsandmore.com ) klem fra meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,,
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og appelsinhudtakk for råd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 66
![]() |
![]() Sv: Lavkarbo og appelsinhudDet er naturmedisin som du kan bestille selv , jeg begynte med en lav dose så det gikk veldig bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,,
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og appelsinhudJeg har ikke hørt at man FÅR appelsinhud av lavkarbo. Men om man tar av kan eksisterende appelsinhud komme tydeligere frem. Uansett om man teller karber eller kalorier.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bakdeler med lavkarbo? | Lotusia | Lavkarbo generelt | 33 | 17-09-07 11:28 |
Langvarig lavkarbo skadelig? | Fast-i-fisken | Lavkarbo generelt | 6 | 08-12-06 00:12 |
graviditet og Lavkarbo | Lynx Lynx | Lavkarbo generelt | 16 | 28-10-05 15:25 |
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? | Helene | Lavkarbo generelt | 17 | 25-10-05 22:30 |