Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Lavkarbo og appelsinhud

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-05-07, 06:54   #1
Lotusia
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Lavkarbo og appelsinhud

Etter litt overbevising har dietten min gått mer og mer over til lavkarbo etterhvert (jeg sliter med candida-allergi)

I det siste har jeg vert en del dårlig i magen- og det eneste som har hjulpet meg da er i hive i meg masse havre! Da merker jeg at symptomer kommer tilbake, tåler det ikke (om de er pga. karbene veit jeg ikke..) Men jeg merker også prikkninger på rompa, og at appelsinhuden (som jeg trodde hadde kommet av candida-allegien) går mer bort!

Hva skjer? Får man appelsinhud av lavkarbo? Eller er det egenskapene i hvete som gjør at den går bort? veit det finnes dusjsåper for sensitiv hud med hveteolje på appoteket hvertfall..

Noen som veit?

Lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 19:32   #2
kokkeline
Medlem

kokkeline sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 66
kokkeline er ny på veien
Smile

Sv: Lavkarbo og appelsinhud

hei på deg,,,,,,, ville bare innom og fortelle om en candida medisin som heter candi guard . Har gått på dette og diett nå en stund og det ser ut til å funke bra på meg.det eneste abret er at det må bestilles fra Holland ( www. tabsandmore.com ) klem fra meg

Gammel 12-05-07, 11:34   #3
Lotusia
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

takk for råd skal sjekke den ut. hatt masse problemer med medisiner jeg har blitt syk av i det sisteså.. kan nevne den for legen min

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 12:57   #4
kokkeline
Medlem

kokkeline sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 66
kokkeline er ny på veien
Thumbs up

Det er naturmedisin som du kan bestille selv , jeg begynte med en lav dose så det gikk veldig bra

Gammel 12-05-07, 18:17   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har ikke hørt at man FÅR appelsinhud av lavkarbo. Men om man tar av kan eksisterende appelsinhud komme tydeligere frem. Uansett om man teller karber eller kalorier.

Det som er fordelen med lavkarbo er at det ofte blir mye mindre cellulitter. Mange her innne rapporterer om strammere, finere hud også. Det har nok noe med det "rene" kostholdet uten for mye raske karber/sukker/srivelse.

Alle opplever det forskjellig. Men man FÅR garantert ikke appelsinhud av lavkarbo. Det må nok gener og tidligere livsstil ta skylda for !

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bakdeler med lavkarbo? Lotusia Lavkarbo generelt 33 17-09-07 11:28
Langvarig lavkarbo skadelig? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 6 08-12-06 00:12
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.