Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse og Spinning

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-06-07, 10:04   #1
Lucia
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2007
Alder: 58
Lucia er på en erverdig vei

Ketolyse og Spinning

Hei igjen, Jeg lurer på hva slags erfaringer dere har på spinning og ketolysekuren. Jeg har trenet nå i over et år (vekter) og spinnet 2 dager i uka. Har gjort det samme nå de to første ukene i ketolysekuren og synes det går veldig bra, merker at energinivået ikke er helt på topp men en akseptabelt nivå. I boken står det at man ikke vil ha den normale evnen til maksimal fysisk utfoldelse, og det advares mot det da det kan medføre alvorlig utmattelse og ubehag, men når jeg ikke føler det sånn er det helt ok å fortsette da tro ? Andres erfaringer ?

Lucia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: blodtype dietten og ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 10:56   #2
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ketolyse og Spinning

Jeg vil tro at kroppen din sier ifra hvis du presser den for mye. Du er veltrent i utgangspunktet og tåler sikkert mer. Rådene i boken er sikkert for å advare kraftig overvektige som både begynner i ketolyse og trene samtidig. Kjenn etter hva du tåler og ikke overbelast kroppen.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:22   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

HEI
Godt svar fra MAM. Du får kjenne det om du tar deg ut for hardt, jeg tviler på at spinning går greit.

Når det er sagt er også med den moderate mosjon man forbrenner fett - uansett slankefilosofi - og det er vel fett vi ønsker å bli kvitt.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:48   #4
nita58
Medlem

nita58 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alder: 56
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Hei!

Du kjenner best til kroppen din, så lytt til den!

Jeg går nesten hver dag 1 time i høyt tempo, og de dagene jeg ikke kan ta meg en tur, så tar jeg meg en tur på ergometersykkelen i 30 min og øvelser hjemme. Har nå begynt med å gå med staver som gir et bedre "kick", og jeg kan gå raskere i 1 time.

Noen dager går det tregt, da tar jeg det roligere og gir "jernet"da jeg føler at jeg har masse energi!

Lykke til med treningen!

nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Spinning Feline Ketolysekuren 2 06-02-06 18:17
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.