Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 58
![]() |
Ketolyse og SpinningHei igjen, Jeg lurer på hva slags erfaringer dere har på spinning og ketolysekuren. Jeg har trenet nå i over et år (vekter) og spinnet 2 dager i uka. Har gjort det samme nå de to første ukene i ketolysekuren og synes det går veldig bra, merker at energinivået ikke er helt på topp men en akseptabelt nivå. I boken står det at man ikke vil ha den normale evnen til maksimal fysisk utfoldelse, og det advares mot det da det kan medføre alvorlig utmattelse og ubehag, men når jeg ikke føler det sånn er det helt ok å fortsette da tro ? Andres erfaringer ? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: blodtype dietten og ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse og SpinningJeg vil tro at kroppen din sier ifra hvis du presser den for mye. Du er veltrent i utgangspunktet og tåler sikkert mer. Rådene i boken er sikkert for å advare kraftig overvektige som både begynner i ketolyse og trene samtidig. Kjenn etter hva du tåler og ikke overbelast kroppen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse og SpinningHEI |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: Ketolyse og SpinningHei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fra ketolyse til SB? | Monix | South Beach | 2 | 20-02-07 08:08 |
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? | LilleVille | Lavkarbo generelt | 0 | 29-11-06 11:30 |
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? | Titti | Ketolysekuren | 12 | 26-10-06 02:34 |
Spinning | Feline | Ketolysekuren | 2 | 06-02-06 18:17 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 11:13 |