Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

vedlegg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-06-07, 11:30   #1
Ani
Gjest

vedlegg

Har prøvd å lime inn et bilde med har bare rota noe helt fryktetelig. På kontrollpanelet under vedlegg har jeg lagt et bilde... vil ikke at det skal ligge der, hvordan sletter jeg det????????

Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 12:05   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: vedlegg

Om du går inn på kontrollpanel og velger "vedlegg" helt nederst, får du frem vedleggene dine.

Til høyre for vedlegget (etter vedlegg/tittel/dato) er det en liten rute som du klikker i.

Under dette - helt til venstre, står det en litt større rute med "Slett valgte" - så trykker du på den og *vips* så fjernes vedlegget.

Det funker - jeg har prøvd det på mine !

Gammel 21-06-07, 12:36   #3
Ani
Gjest

Sv: vedlegg

Vedlegget var borte nå når jeg skulle inn å slette det Skjønner ingenting jeg, men er bare glad for at det er borte Takk nille for hurtig hjelp!!

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 15-05-12 13:56
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! HP Informasjon 3 10-06-05 10:11
Angående bilder og andre vedlegg! HP Informasjon 7 30-08-04 18:23

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.