Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Trollas Journal.

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-07-07, 01:07   #1
Trolla
Medlem

Trolla sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 56
Trolla er på en erverdig vei

Trollas Journal.

Jeg startet på ketolyse kuren for nøyaktig 4 uker siden, og har per idag gått ned 5,5 kilo. Eller Den vekta går litt opp og ned hver dag, men etter lavest målt vekt så har jeg gått ned 5,5 kilo.

Jeg startet min vektnedgang da vekta plutselig en dag stod på 92 kilo. Med mine 163 cm blir det en ganske kraftig overvekt. jeg begynte på egen hånd å gå ned ivekt og sakte men sikkert klarte jeg å komme meg ned til 86 kilo. Altså 6 kilo, men da stod det bom stilt gitt. Ingenting mer jeg gjorde rikket på denne vekta.

Så ramlet jeg inn på denne siden da (en lykkens dag) og såg noe som virket uforstålig intressant, og satte igang med ketolyse kuren.

Så nå er jeg her da med et "totalt" tap så langt på 11,5 kilo
( 6 kilo på egen hånd, og 5,5 med ketolyse) per dags dato 10/7-07

Mitt drømmemål er egentlig å komme meg ned på 70 kilo til September, vet ikke om det er mulig men skal ihvertfall prøve. Da venter nemmelig en bukplastikk operasjon som igjen skal få meg tilbake til å se ut som en normal kvinne.

Trolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:40   #2
Trolla
Medlem

Trolla sin avatar

Sv: Trollas Journal.

Da er det gått 8 uker i morgen fra jeg startet på ketolysekuren og jeg er nå gått ned 9 kilo

totalt siden jeg startet å slanke meg har jeg gått ned 16 kilo.
Guri hva jeg er stolt av meg selv

Gammel 06-08-07, 23:44   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Heihei!!

Datt innom her, og må bare si WOW!! Du har vært flink jo!!
Jeg og du er nesten like høy (jeg er 160) og vi hadde nesten samme startvekt (jeg hadde 94... ) Så det skal bli spennende å følge deg på din vei mot lavere vekt og bukplastikk (DET fikk ikke jeg... )

Ha en fin kveld!! Og lykke til vidre!!

STOR klem!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:53   #4
Trolla
Medlem

Trolla sin avatar

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Heihei!!

Datt innom her, og må bare si WOW!! Du har vært flink jo!!
Jeg og du er nesten like høy (jeg er 160) og vi hadde nesten samme startvekt (jeg hadde 94... ) Så det skal bli spennende å følge deg på din vei mot lavere vekt og bukplastikk (DET fikk ikke jeg... )

Ha en fin kveld!! Og lykke til vidre!!

STOR klem!

Tuusen takk for det, men hvorfor kan du ikke få bukplastikk? jeg tenkte at med slik overvekt og du slanker deg så er det vel ganske stor sjans for å få mye overskuddsmage??

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Trenger hjelp til å lage journal! THE Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 05-06-05 22:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.