Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Å neeei! Hva skjer?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-08-07, 12:26   #1
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Å neeei! Hva skjer?

her gikk det jo så fint. Har ikke fått i meg for mye karber, heller for lite, og da jeg veide meg idag var jeg plutselig 0.9 kilo tyngre enn forrige uke!!!!!!

Shit.. Hva har jeg gjort galt mon tro. Kjente det faktisk på kroppen. Har vært tung i kroppen, uten energi og har ikke "bommelomma" på evigheter.

Ikke har jeg spist mye fløte heller. bruker sukketter i teen min, men det måååå man jo om man skal få i seg te. Eller?

åhh... demotiverende. har ikke gått ne mye på måla heller..

Min dagsmeny:

Frokost: 2 egg og 4 strimler bacon paprika agurk og issalat, eller ommelett av 2 egg med skinke i.

lunsj: ofte salat, med feks rester fra middagen. eks kylling, feta ost, 2 ss rømme med pepper på'

middag: alternativer: kylling, løvbit, egg,/ alltid 100 gram grønnsaker, noen ganger saus. dette stekes i raps olje eller tine meierismør. ( spiser det familien spiser, bortsett fra potetene osv.

kvelds: rester av middag eller frokostpannekaker, eller salat.

Når jeg spiser blir jeg så fort mett, er så mektig mat. men føler meg sulten igjen etter 2 timer. Føler at magen er tom hele tia. Er det feil kanskje?

Kanskje jeg burde ta mere protein shake. Har ikke gjort det i det siste.

Håper noen ser menyen min, og kan si hva som er feil

uhhuuuuu

tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen

Sist redigert av tullann : 15-08-07 kl 14:26. Årsak: meny lagt inn
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:43   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: å neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!hva skjer??

Tenker en god bommelomtur vil fjerne det meste av det du har gått opp jeg Om du ikke har vært på do på evigheter er det ganske imponerende hva man presterer når man endelig tar en tur.

Ellers så er det jo slik at man ofte binder vann og går opp litt når man venter tante.. Har du sjekket kalenderen?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:47   #3
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Skal ikke ha mensen før i slutten av måneden.

Gik å måla litt nå. Hadde faktisk blitt 3 cm større over magen. Og ingen endring ellers. på 2 uker

Fysj!!!( signaturen min passa ikke nå ass. ikke akkurat positiv) tihii

tullans journal
Gammel 15-08-07, 12:54   #4
wander
Medlem

wander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Har du fått i deg nok vann og fett?

Ikke at jeg er noen ekspert - på ingen som helst måte - men har fått med meg at det kan være dumt å drikke for lite, og å få i seg for lite fett.

Og trening...

Sånn jeg ser det (og korrekt meg om jeg tar feil) så er det noen punkter som er viktig:

Drikk nok vann - og nok fett - og grønnsaker - og trening

Det er de jeg tenker på i hvert fall, i tillegg til vitaminene.

Gammel 15-08-07, 13:07   #5
Sothøna
Seniormedlem

Sothøna sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 58
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Hei hei

Kan det hende du venter "tante rød "på besøk?
Jeg merker iallefall det på vekten, kan gå opp 2 kg like før utbrudd,
men det er vann som forsvinner igjen på et par dager.

En annen ting er, at jeg går faktisk opp hvis jeg spiser for lite mat
også,da virker det som kroppen tviholder på det den får.

Håper det ordner seg

Mvh dritlei

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:31   #6
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Så kjedelig da! Skjønner frustrasjonen din. Håper det bare var ett lite hopp som fort går ned igjen. Har i hvertfall merket på meg selv at vekten svinger noe veldig. På fredag hadde jeg plutselig gått opp 2 kg, men på mandag hadde de forsvunnet igjen.

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:55   #7
Fredrikke
Medlem

Fredrikke sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 48
Fredrikke er på en erverdig vei

du sier du skal ha mensen i slutten av mnd , da tipper jeg du har eggløsning i disse dager.
Min erfaring er at jeg samler vann rundt denne tiden , merker det svært godt på mageomkretsen min i allefall !
går over om noen dager.

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 14:17   #8
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke, her.

du sier du skal ha mensen i slutten av mnd , da tipper jeg du har eggløsning i disse dager.
Min erfaring er at jeg samler vann rundt denne tiden , merker det svært godt på mageomkretsen min i allefall !
går over om noen dager.

hmmm....oppmuntrende!!Kanskje det ja. Håper det. Gir meg jo ikke uansett. skal sette opp hva jeg spiser på en dag så får dere se, men akkurat nå kaller lillegull som ligger på gulvet og leker.. hihi

tullans journal
Gammel 15-08-07, 15:47   #9
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Sv: Å neeei! Hva skjer?

oppdatert med menyen min.

dro på helsekosten og kjøpte cocosa nå. ikke den til steking, men den som kan være i maten.

hvordan tar dere cocosa??

tullans journal
Gammel 15-08-07, 15:49   #10
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jeg tar den bar.. hugger ut biter av glasset og tygger. Men start forsiktig!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 17:17   #11
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Siden du raskt blir sulten (etter to timer) mistenker jeg at maten inneholder litt lite fett. Ikke ta proteinshake, da blir det lett for mye protein i løpet av dagen.
Se på "min" kurve i "slank med ketolysekuren" den er heller ikke snorrett, jeg tror en del har trøstet seg med det, og det endte jo opp med 29 kilo.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 06:49   #12
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Personlig tror jeg manglende bommelom er synderen. Kjenner meg igjen i hvordan du beskriver det. Og Bommelom tar plass vet du, gikk en gang i over en uke uten å få gjort noe, og alle klærne mine begynte å stramme igjen. Så en morgen vant jeg VM i bommelom (type tom fra nakken og ned) og alle cm jeg trodde jeg hadde gått på meg var borte og klærne mine passa igjen. Så synderen for meg var mangel på bommelom. Følte meg nesten som jeg svevde etterpå. (Og hadde innmari vondt i rompa, men det var verdt det )

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skjer når jeg er ferdig på kuren? Tette80 Ketolysekuren 5 05-05-07 21:56
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01
Hva skjer a'? Anne Generell diskusjon 6 01-04-04 14:53
Hva skjer med fettet? DeffDumb Induksjonen 7 20-03-04 00:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.