Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Neeeeiii

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-08-07, 21:13   #1
nettie
Medlem

nettie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 49
nettie er på en erverdig vei

Neeeeiii

fikk ikke utslag på stix i kveld...kan jeg ha ødelagt ketosen min??
jeg tok noe for magen tidligere i dag som heter duphalac. ser nå at det inneholder laktose og laktulose...jeg må legge til at jeg har drukket minst 3.5 liter vann i dag og urinen min er blank....tror dere at det stoffet ha tatt meg ut av ketosen???????

Gammel 17-08-07, 07:15   #2
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: neeeeeiiiii

Nei, jeg tror (siden urinen din er blank) at du har fått i deg så mye vann at det ikke gir utslag på stixen

Gammel 17-08-07, 09:22   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: neeeeeiiiii

Vær så snill å ikke vær så opptatt av stixksen. Om du går ned i vekt eller krymper i centimeter så er det bevis nok.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.