Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Jeg bruker mat på data. Gratis på matportalen.no |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Alder: 50
![]() |
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Jeg har også det programmet, men ble litt forvirret av det. Kan jeg ikke legge inn egne matvarer som jeg vet næringsinnholdet på? Eller ligger det der uten at jeg har funnet det ut ennå? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Ja, det går an å legge inn egne matvarer i Mat På Data, da må du bruke reorg funksjonen. Passord får du ved å sende en mail til matillsynet för å få det, eller lete i en gammel tråd om dette her inne. Var noen som la inn brukernavn og passord i en mat på data tråd. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?
Du kan godt legge inn egne varer ved hjelp av Reorg-knappen. Men du må ha et passord og en brukerveilending på hvordan det gjøres. Dette får du hvis du sender en mail til mattilsynet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Oi. Feil karboinnhold? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Bruker hodet, blyant og papir jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#7 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?
Viser for lite i mat på data. er 2,9 ikke 1,6 i rømme for ex.
Sånn gjør jeg det også. Enkelt og greit |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Bruker www.sparkspeople.com. Syns den er kjempegrei, i og med at den er delt inn i måltider, noe jeg ikke ser går på FitDay, samt at jeg kan lage hele retter der og dermed dele på antall porsjoner. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
![]() |
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Jeg bruker http://www.fitday.com/ den er gratis og jeg synes den fungerer bra. Jeg legger selv de forskjellige matvarer inn, etterhvert som jeg har behov for det. Det tar litt tid i begynnelsen, men etterhvert har du de matvarer lagt inn du bruker i det daglige. Den regner ikke med desimaler på karbo, men runder selv opp og ned. Det utjevner seg i løpet av dagen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Hmm. Er det ikke bedre med mat på data da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Hva bruker dere for å regne ut kostholdets karboinnhold osv?Har brukt www.fitday.com i flere år. Før matportalen kom. Og siden jeg har lagt inn masse norske varer jeg bruler + nesten alle oppskriftene mine der (inkl.med porsjonsantall) gidder jeg ikke begynne med noe nytt. Bruker det skjelden nå....
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Brie - hva bruker dere den til? | mofe | Oppskrifter | 11 | 18-03-07 13:00 |
Hva bruker dere sjokoladesirup og karamellsirup til?? | Iset | Atkins kosthold | 7 | 19-07-06 12:51 |
Hva synes dere om utrensingskurer? | mam | Lavkarbo generelt | 16 | 11-07-05 13:48 |