Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ikke utslag på sticken - noen forklaring

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-09-07, 16:49   #1
Multi
Medlem

Multi sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 55
Multi er ny på veien

Ikke utslag på sticken - noen forklaring

EJg spiser jevt og trutt det samme, og ahr vær veldig nøye de siste dagene. JEg bruker jo Extravaganza sammen med ketolysen, så jeg får faktisk i snitt i meg 50 karber pr dag.

Dette har ikke vært noe problem de første tre ueken, men nå ah rjeg (uten å endre på noe) fallt ut av ketosen. Iallefall får jeg ikke utslag på sticksene, men jeg har den gode gamle metallsmaken i munnen.

Noen som har forklaring på dette?
Jeg har gått på betennelsesdempende medisin denne uka, men falt ut av ketosen da jeg slutta med de- noen relasjon ?

Tar gjene mot gode råd.
Nå har jeg tenklt å kjøre ren katolyse noen dager (hvor kritisk er det at jeg ikke har tabelettene) - og se om jeg kommer meg tilbake der jeg vil være.

Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:02   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ikke utslag på sticken - noen forklaring

Grensen for når du faller ut av ketose er forskjellig fra person til person, jeg ville ikke vært i ketose på 50 karber.

Dog kan det hende at du fremdeles er i ketose på 50 karber, men at du drikker mye slik at du ikke får utslag, eller at det er så lite ketoner i urinen din, gjerne kombinert med mye drikke som gjør at du ikke får utslag.

Har selv gått på betennelsesdempende medisiner i ketose og opplevde ikke å falle ut av ketose.. men igjen, vi er forskjellige og kan reagere forskjellig på samme medisiner. Dog vil jeg driste meg til å mene at det neppe er noen relasjon.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Atkins - selvpåført diabetes? Iset Generell ernæringsdebatt 45 12-06-09 21:12
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 21:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.