Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nei dette var snedig du!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-09-07, 08:00   #1
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Nei dette var snedig du!

Ok... noen har sikkert fått med seg at jeg var på vei til å gi opp. Vell.. i helgen hadde vi barnevakt for første gang siden fødselen og skulle til et vennepar å spise og drikke litt vin.

De visste at jeg var på diett, så de hadde tatt hensyn til det i maten. MEN.... de hadde laget et slikt ovnsbakt middagsbrød med hvitløk og salt på. Klarte ikke holde meg unna. var sterk først, men alle mente jeg burde smake, og dermed bestemte jeg meg for å skli ut. ( eller slutte)

Spiste 2 stykker, masse vin ( alt for mye) vodka med sprite ciro (æsj) dagen derpå var et helvete ( ja.. jeg ble dritings) og alt jeg ville ha var kanelsnurren til dattra. TOK DEN!

Har ikke vært ute av ketose siden jeg starta, så nå ble det spennende tenkte jeg. Helt sikkert ikke no utslag.
Den ble mørke rosa???????????!!!!!!!!!!!!!!!

Hva?????

Har veiedag i dag også og stilte meg på vekta. Har jo stått nøyaktig på 76,3 i evigheter, men i dag hadde det rikka seg. ikke merkbart, men det viste iallefall et annet tall. (76,2) hahaha..

hvordan er dette mulig?

Starter med friskt mot idag. Å skeie ut skapte bare enormt dårlig samvittighet, og det er ikke det jeg ønsker for meg selv. jeg kan fint leve på ketose en god stund, om jeg blir flinkere til å finne oppskrifter og variere maten

tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 08:16   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Nei dette var snedig du!!!

Sikkert bare tilfeldighetene som spiller deg et puss.
Og lillafargen kan skyldes at du var litt utttørket etter festen. Uansett bra at du har guts til å fortsette med lavkarbo en stund til. Lykke til videre!

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:20   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nei dette var snedig du!

alkohol virker dehydrerende. Da vil du allti få utslag på stix om du bare drikekr nok. Det betyr ikke at kroppen din brenner fett. Den vleger alltid letteste forbrenningsmetode - og det er alkohol

Gammel 03-09-07, 12:47   #4
Babalotta
Medlem

Babalotta sin avatar

Alder: 45
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Dehydrert rett og slett. Det betyr at vekten minker fordi du har for lite vann i kroppen, og stix'en viser lilla fordi det er for lite vann i urinen (for konsentrert).

Stå på litt til du!

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:47   #5
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Tja, ikke så galt at det ikke er godt for noe. Nå har du lært at slike utskeielser kan gå bra, men hiver man innpå loff ( eller liknende) straffer det seg neste dag med søtsug og behov for å kaste innpå enda mer gjærbakst.
Man kan lære av slikt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 15:23   #6
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Tissa på en stix igår også. Fortsatt i ketose. Viste lyserosa. hmmm...... Skal jo ikke være mulig. Dette etter ei helg ut av den vide verden. Bortsett fra at dagen i går var skikkelig" ta seg i nakken og spise riktig" dag. Kunne jeg virkelig havna i ketose igjen så fort, eller kan det være no galt med stixn. ( ånei... kanskje det har vært no galt med stixn lenge, at jeg ikke har vært i ketose, og derfor heller ikke gått ned)

tenke tenke!!

Har mye mere energi nå forresten. Oser av energi, og vet ikke hva jeg skal bruke den til.. tihii....

tullans journal
Gammel 05-09-07, 15:24   #7
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Hvordan får jeg forresten navnet på journalen istede for web adressen i signaturen??

tullans journal
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.