Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med barene fra naturdiet?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-10-07, 18:31   #1
janine75
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
janine75 er på en erverdig vei

Hva med barene fra naturdiet?

var på obs idag og handlet og der hadde de ikke atkins barer, men noen fra naturdiet.. kan man spise de?

Men på innholdsfortegnelsen så var karbohydratene delt opp i "vanlig" og sukkerarter.. men på atkins sine er det i tillegg delt opp i sukkeralkoholer???

hva vil det si....
kan de spises tror dere?

tilslutt.. hvor får man tak i andre smaker enn sjokolade og de med appelsin/sjokolade..

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:26   #2
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hva med barene fra naturdiet?

Det er kun sukkeralkoholene som skal trekkes fra karbohydratene, etter som jeg har forstått. Så står ikke dem oppført, kan du sannsynligvis regne med at det som står på pakka av karber, er det du kommer til å kjøre i deg når du spiser en bar.

...det jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor noen gidder å spise sånne når det er så mye ordentlig god mat man kan spise på denne kuren. Neimen om jeg ville bruke sånne kunstige barer som erstatning for mat, og ikke synes jeg de er noe særlig gode som godterier heller.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 09:40   #3
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Signerer Smula, jeg har aldri smakt sånne barer og det frister nada. Men som Smula skriver, så ma du nok ta det som står på pakka for det det er, er det høyt karbinnhold på pakka, så ville jeg styrt unna...

Gammel 09-10-07, 09:54   #4
janine75
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
janine75 er på en erverdig vei

hei!
takk for svar. grunnen for at jeg spurte er for det er så kjekt å ha dersom man ikke får kommet seg hjemmom for å lage mat!
men har ikke spist de enda heller.

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:08   #5
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av janine75, her.

hei!
takk for svar. grunnen for at jeg spurte er for det er så kjekt å ha dersom man ikke får kommet seg hjemmom for å lage mat!
men har ikke spist de enda heller.

Ja, sånn sett er det jo kjekt å kunne spise noe. Jeg pleier å kjøpe meg en grillet kylling når jeg ikke rekker å spise hjemme. Spiser den i bilen med skinn på, fullverdig mpltid med fett og proteiner. Gjerne med ett par cherrytomater ved siden av Bare ett tips

Gammel 09-10-07, 15:20   #6
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Enig jeg også!

For det første, hvis du skal bruke en sånn bar som måltidserstatter, blir du vel ikke mett av en sånn? Det må jo være mye bedre å finne seg noe ordentlig mat som er "lov" og så hive inn på.

For det andre, mener jeg å huske at de aller fleste av de barene har for mye karber til å kunne brukes på ketolyse uansett.

Hvor mange karber var det i dem du lurte på, tatt i betraktning av at det ikke var noen sukkeralkoholer du kunne trekke fra ?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 22:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.