Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får man ha med nybakt brød på fly?Dumt spørsmål kanskje, men jeg skal bare reise med liten bag og må ha brødet i håndbagasjen. I disse flykaprertider så er jo mye ikke lov.. men ett lavkarbobrød må jeg vel få ha med? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man ha med nybakt brød på fly?Trodde bare det var flytende ting som var problemet. Alternativt kan du jo skjære av en snei til vedkommende i sikkerhetskontrollen for å bevise at det faktisk ER brød... og vi har kanskje vervet en ny inn i lavkarbo himmelen??? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Får man ha med nybakt brød på fly?Ikke på alle fly nei. Noen er skikkelig strenge og man får ikke ta med mat inn på flyet. Du kan jo gjemme den i håndbagasjen, de sjekker den jo ikke akkurat, men du får ikke alltid lov å ta opp maten og spise den på flyet, men du skulle vel ikke det uansett. Ring flyselskapet og hør.
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Får man ha med nybakt brød på fly?
Ja, du kan ha med brød i håndbaggasjen innenlands. Om det ikke er flytende da !
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Får man ha med nybakt brød på fly?
Joda, innelands så.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Om starten på dagen | ssskaldeman | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 5 | 29-06-07 09:04 |
Digitale skiller - hjelp meg? :) | silje | Generell diskusjon | 29 | 18-04-06 20:02 |