Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

+2 kg ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-07, 07:16   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

+2 kg ...

Og jeg er driiiitdeppa. Skjønner ikke hvorfor jeg har lagt på meg. Har ikke lagt på meg i str, bare vekt. Og jeg fatter virkelig ikke hvorfor. Greit at jeg trapper opp, men trodde allikevel ikke at jeg skulle gå opp så mye...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 07:40   #2
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: +2 kg...

God morgen

Åh, stakkars deg, jeg skjønner veldig godt at du depper, for det er jo så knall urettferdig at disse kiloene kommer tytende tilbake helt av seg selv. Man tenker da at hva har man gjort galt.

Jeg er (selvsagt) medlem på ketolyseforumet også og gikk inn der for å se hva Torkil skrev.

Han skrev om disse +2 kiloene, så det er visst helt normalt. Det behøver visst ikke å skyldes noe man gjør galt. Men så skriver han jo masse fornuftig som vi vet alt om, med hvordan man skal spise etter at kuren er slutt, dvs. nesten omtrent som man gjorde da man gikk på kuren, men at man ikke trenger å bake spasialbrød, men kan ta en skive med f.eks. Ingers rugbrød. Man kan altså leve mer normalt, men passe oss for å gå i de verste karbofellene.

Det er et slit. Lykke til

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 08:18   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: +2 kg...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

God morgen

Åh, stakkars deg, jeg skjønner veldig godt at du depper, for det er jo så knall urettferdig at disse kiloene kommer tytende tilbake helt av seg selv. Man tenker da at hva har man gjort galt.

Jeg er (selvsagt) medlem på ketolyseforumet også og gikk inn der for å se hva Torkil skrev.

Han skrev om disse +2 kiloene, så det er visst helt normalt. Det behøver visst ikke å skyldes noe man gjør galt. Men så skriver han jo masse fornuftig som vi vet alt om, med hvordan man skal spise etter at kuren er slutt, dvs. nesten omtrent som man gjorde da man gikk på kuren, men at man ikke trenger å bake spasialbrød, men kan ta en skive med f.eks. Ingers rugbrød. Man kan altså leve mer normalt, men passe oss for å gå i de verste karbofellene.

Det er et slit. Lykke til

Ja, det er ett slit. Man hverken ser eller merker på kroppen min at den har to kg mer, målene er de samme. Lurer på om det kan være maten i magen som veier, for jeg spiste taco sent i går kveld... Jeg spiser som på ketolyse egentlig, bare at jeg har innført litt mer grønnsaker og litt nøtter... ARG... Skulle gjerne levd på ketolyse, mye greiere å være skikkelig streng!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 09:16   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: +2 kg...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Og jeg er driiiitdeppa. Skjønner ikke hvorfor jeg har lagt på meg. Har ikke lagt på meg i str, bare vekt. Og jeg fatter virkelig ikke hvorfor. Greit at jeg trapper opp, men trodde allikevel ikke at jeg skulle gå opp så mye...

Kjære MorStine

+/- 2 kilo er heeeelt normalt. Slik vil vekta variere selv om man er aldri så tynn og slank. Vekta vil aldri stå helt i ro...
Dette er ingen krise.
Det kan være bare det at kroppen holder ekstra på vannet, det kan være at man har spist seint, det kan være at man ikke har "pommelomma" osv.

Husk at kroppen vil jobbe i mot vektnedgangen i opptil 2-3 år etter man har nådd målet sitt. For kroppen vil gjerne tilbake til slik den var.. Det er nå den store vedlikeholdsjobben starter

Tenk så flink du har vært, som har fått av deg så mange kilo på kort tid.

Kroppen trenger tid til å venne seg til hele sullamitten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:00   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: +2 kg ...

Ned 1,5 kg igjen i dag, så da er jeg glad igjen

Takk Gerd og Dilly

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:32   #6
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: +2 kg ...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ned 1,5 kg igjen i dag, så da er jeg glad igjen

Takk Gerd og Dilly


Å, så koselig.. da ble jeg også glad. Jeg ser jo at du smiler

Skummelt med slike kiloer som hopper på og av..
Nå får jeg håpe at du har skremt dem bort for godt

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:51   #7
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: +2 kg ...

Takk for det Utolig dumt å veie meg midt i uka, samtidig som jeg vet at jeg veier mer etter en tacomiddag, for da fråtser jeg... Hehe...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 15:39   #8
Kvark
Juniormedlem
 
Kvark sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 63
Innlegg: 44
Kvark er på en erverdig vei

Sv: +2 kg ...

Godt å se at du er på plass igjen.
Lykke til med vedlikeholdet

__________________

[/url]
Kvark er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no