Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er så lei salat ... lunch-forslag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-08, 09:18   #1
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Jeg er så lei salat ... lunch-forslag?

Jeg har aldri vært glad i salat og er ikke blitt noe mer glad i det..... Hva skal jeg spise til lunch? Jeg har til nå ikke orket noen av de berømte ketolysebrødene eller andre bakværk, synes det smaker æsj.......

Har noen forslag? Hva spiser dere?

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 09:22   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er så lei salat.....lunch forslag?

Jeg spiser ofte en proteinkilde med majo, har tomat og eller avokado til, og alfalfaspirer. Tunfisksalat (maks to-tre ganger i uka da, pga miljøgifter), eggesalat, skinkesalat, rekesalat...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 11:47   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg er så lei salat.....lunch forslag?

Sitter i skrivende stund og spiser to store karbonader, med løk og ost i. Stekte 15 stk i går og tar to og to til forskjellige måltider. De jeg spiser nå er kalde, har en rømmekladd som jeg dypper i og har en stilkselleri ved siden av

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 12:01   #4
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Jeg er så lei salat.....lunch forslag?

Liker ikke salat som lunch jeg heller så jeg spiser et varmt måltid.Jeg er heldig å har en menybutikk ved jobben så her går det i kylling i diverse varianter, bruker som oftest en av denja sine baguettsalater eller lignende (2karbs pr 100g) ved siden av pluss en tomat eller noe annet grønt (sukkererter el)
Er også flink til å bruke middagsrester

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 13:23   #5
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er så lei salat.....lunch forslag?

Min lunsj i dag var: en avokado, reker og majones + litt salatblader og paprika. Det var kjempedeilig. De jeg spiste sammen med sa litt på fleip at jeg nok ikke hadde noe nyttårsforsett om å spise magert. Ha, ha, de skulle bare visst hva jeg har begynt på.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 22:48   #6
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er så lei salat.....lunch forslag?

En god omelett laget etter oppskriften i Torkil sin bok med litt purre, skinke, sopp, paprika og annet godt gjør susen.

Eller så bruker jeg kjøpe store poser med kyllinglår på rema og steke. Putter i fryseren og tar opp etter behov. Jeg bruker salat til, men det kan man jo kutte ut.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 07:56   #7
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så lei salat.....lunch forslag?

Spiser stort sett omelett til lunsj.. Varierer litt med type kjøtt jeg har oppi, og sopp, purre, tomat osv..

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 19:09   #8
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Jeg er så lei salat ... lunch-forslag?

Sjekk ut denne suppa...testet ut ein del før jeg lagde denne oppskriften, er kjempe god

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15412

Er og kresen på brødlignende produkt..har og testa ut tt her, og desse er kjempe gode.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15977

Lykke til

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 19:31   #9
Gamlemor
Medlem
 
Gamlemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 57
Innlegg: 281
Gamlemor er en juvelGamlemor er en juvelGamlemor er en juvel

Sv: Jeg er så lei salat ... lunch-forslag?

Jeg pleier som regel å lage ekstra middag som jeg kan ha til lunsj neste dag. Anbefales!

__________________


Gamlemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 21:42   #10
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er så lei salat ... lunch-forslag?

Eg liker verken salat eller egg så jeg og sliter en del med lunsj.

Jeg pleier av og til å spise en røykepølse som jeg varmer noen sek så det verste fettet smelter.

Ellers så er svinekoteletter som er sprøsteikt utrolig godt og mettende.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no