Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Jeg går bare ikke nedHei alle sammen ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedHei, Mariette. Hvor mye skal du ned da? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedsynes kanske du spiser litt lite jeg da.. og du bør sikkert spise litt mer grønnsaker og fett!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg går bare ikke ned
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedUff, det er kanskje derfor jeg er så slapp og trett hele tiden også.Jeg orker ikke trene engang for jeg føler at jeg ikke har energi i det hele tatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 51
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :)
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Fokuserer for lite på grønnsaker ?? Hæh ??
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Ok.. en oppklaring |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
Forstår godt hva du mener. Og er faktisk helt enig. Tok det ikke som noen kritikk eller angrep i det hele tatt. Lurte bare på hvor du hadde lest siden du mente det er lite fokus på grønnsaker....
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedHei igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedLykke til Mareitte, og fortell oss hvordan det går videre.... Jeg tror du er på rett vei nå ja, men det er viktig, som Nille og de andre her inne sier; få i deg grønnsaker til hvert måltid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedhmmmm... jeg vet ikke om det er så mye trøst, men jeg kan fortelle at du ikke er alene med frustrasjoner. Startet med ketolyse etter nyttår og vekta tikket fint nedover de første dagene. Plutselig gjorde den et hopp nedover og jeg hadde gått ned 6 kg, jippi!! Var da på 101 kg. Neste dag oppe i 103 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#13 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedJa, nå skal jeg til Oslo til helgen på jentetur jeg og dattera mi og jeg er spent hvordan det går med maten da.Jeg får gjøre så godt jeg kan men det er sikkert ikke like enkelt å spise karbofritt på restauranter og kafeer.Er det nødvendig å ta med tablettene eller kan jeg vente med de til jeg kommer hjem igjen tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 64
![]() ![]() |
Vei deg en dag i uka. Når du blir stressa, så tviholder kroppen på det den kan. Og du blir stressa av å veie deg hver dag og registrere at vekta går opp og ned. Det er helt naturlig at den svinger
Tar du ketolysetablettene?
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"] [color=#000000] ![]() Oppstart 6/3-11, 93,5 kg ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ
![]() |
![]() |
#15 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedJoda jeg tar tabletter og er i ketose og jeg prøver å gjøre alt riktig.... Det eneste jeg ikke er helt på track med er trimmen. Mange dager blir det rett og slett ikke tid.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedSom jeg har skrevet i denne tråden har jeg hatt en jojo effekt rett over 101 kg, irriterende å ikke komme videre. Og ikke minst demotiverende. Jeg er litt usikker på hva som hendte, men jeg følte leste flere ganger at fløte kan være en "partystopper". På torsdag kuttet jeg ut fløte og Natreen søtstoff. I dag tidlig hadde vekten begynt å klatre nedover igjen; Hyggelig å se at vekta skrives med to siffer, istedenfor tre. Det er en stund siden siden sist ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg går bare ikke nedNatreen? Det er det mange som får søtsug av, og som for meg var partystopper! Det er bare splenda og stevia man ikke får det av!
![]() |
![]() |
#18 |
Administrator
Sv: Jeg går bare ikke nedDet var interessant at du opplever søtsug av Natreen. Det er ingen stoffer i Natreen som er kjent for å fremkalle søtsug. Men det er jo greitt å være klar over. Så det er flott du gir beskjed !
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal | Kristian | Livets lyse side | 15 | 05-10-08 23:39 |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |