Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bergen Og Stavangerfolk! Se Her!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-02-08, 11:31   #1
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Bergen Og Stavangerfolk! Se Her!

Skaldeman skal på turne til Bergen og Stavanger i slutten av februar,
men vi har litt problemer med å finne egnede lokaler.
Er det noen som har tips om dette?

I Bergen jobber vi med et arrangement på dagtid på Studia, studentbokhandelen ved Nygård, men vi trenger et sted å være på ettermiddagen - fra kl 17.00 - 19.30.

Er det noen som har tips og som kunne tenke seg å delta litt?

Ring JAN 21 50 47 40, eller send meg en PM.

mvh Jan

Gammel 01-02-08, 17:01   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bergen Og Stavangerfolk! Se Her!

Åh jaaa!
Jeg vet at mange bruker lokalene i Sølvberget (kulturhuset) og diverse hoteller i sentrum til kurs. Er helst de stedene jeg har deltatt på kurs innen jobben (Life). Men jeg vet ikke om det kanskje blir litt kostbart, det er jo ganske store firmaer jeg har vært på kurs med disse stedene.

Gammel 01-02-08, 22:00   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det som lønner seg er å komme ut av selve bykjernen. Alle hotell i sentrum ligger mye høyere i pris enn litt utenfor.

Hotel Alstor er et enkelt hotell som pleide å ha gode priser.
Sola Strandhotell har hatt ganske rimelige lokaler før. Vet ikke om de har det nå.
Hummeren Hotell i Tananger har hatt gode priser også:
Kronen Gård utenfor Sandes har hatt fine priser:

Det jeg jobba før kunne jeg ha ordnet med lokaler nesten gratis, men dessverre er det noen måneder for sent.....

PS. sorry, det skjedde noe med linkene mine, men bare Google det, så finner du dem lett !

Gammel 01-02-08, 22:34   #4
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Det kommer an på hva slags standard han er ute etter. Hvis standarden ikke betyr så mye, så er bydelshusene veldig billige.

Gammel 01-02-08, 22:39   #5
Embla
Juniormedlem

Embla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Embla er på en erverdig vei

Nå har jeg i grunnen lite peiling på slikt, men har dere sjekket USF Verftet i Bergen? Såvidt jeg har hørt skal de drive med utleie av lokaler til de aller fleste formål.

Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 10:44   #6
bumblebee
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
bumblebee er på en erverdig vei

I Bergen er det masser av lokaler å ta av, og kulturhusene kan leies for en rimelig leie. Men hva med å legge det til en bokhandler på et av de store shopping sentrene? Bergen Storsenter, Galleriet, Lagunen osv?

bumblebee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberish/Lowcarb Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hypnotisør for røykeslutt i Bergen? Summer Fysisk og mental helse 8 20-09-08 21:37
Ketolyseforhandler i Bergen? Sletten? Et bedre liv! Ketolysekuren 0 08-08-07 20:05
hurra for Bergen (not)!!! stinasol Lavkarbo generelt 9 22-11-06 16:32
Confecta eller Heistad i BERGEN? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.