Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Bør restauranter få servere tykke?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-08, 23:32   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Bør restauranter få servere tykke?

Huff og huff.. stakkars folk.

Hvis vi spiser politisk korrekte brød og poteter, så har vi det gående. Det som sjokkerer meg mest er ikke selve artikkelen, den er jo amerikansk, og lite trolig at det blir virkelig, men reaksjonene til enkelte som har kommentert. Det er åpenbart at de ser ned på tykke mennesker.

Bør restauranter få servere tykke?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:36   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Bør restauranter få servere tykke?

Ja dette leste jeg! helt sykt i hodet, de burde heller satse på å ha bedre utvalg i maten og ikke slik "spis så mye du orker av feil mat til en billig penge"

det er jo slik derover at fet usunn mat er billigst....

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:19   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bør restauranter få servere tykke?

Det ALLER verste med slike artikler synes jeg er at avisene alltid legger til en debatt nederst. Har du noensinne sett en saftig artikkel om fedme uten debatt under? Det er som om avisene VIL at leserne skal fråtse i andres ulykke og skrive de mest groteske og grusomme innlegg rettet mot fete. Hver gang! Jeg blir så forbanna! Slike debatter er ALLTID vinklet negativt, fordi de som regel skrives av uforstående unge folk uten noen som helst livserfaring.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 14:07   #4
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Bør restauranter få servere tykke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det ALLER verste med slike artikler synes jeg er at avisene alltid legger til en debatt nederst. Har du noensinne sett en saftig artikkel om fedme uten debatt under? Det er som om avisene VIL at leserne skal fråtse i andres ulykke og skrive de mest groteske og grusomme innlegg rettet mot fete. Hver gang! Jeg blir så forbanna! Slike debatter er ALLTID vinklet negativt, fordi de som regel skrives av uforstående unge folk uten noen som helst livserfaring.

Støttes!!, det er patetisk at media gjør dette. Utrolig hvor mye vissvass som dukker opp i diverse "debattinnlegg".

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:50   #5
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bør restauranter få servere tykke?

Jeg syns vel at restauranter fortrinnsvis bør servere mat, jeg da.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:41   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bør restauranter få servere tykke?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Jeg syns vel at restauranter fortrinnsvis bør servere mat, jeg da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diabetikere bør spise lite fett og mye karbohydrater Iset Lavkarbo generelt 3 17-03-11 17:27
Når bør man veie seg? Embla Spørsmål og svar 7 29-01-08 19:30
Nye medisiner, og da bør en ikke legge om kosten drastisk? mam Ketolysekuren 1 21-03-07 16:53
Tips til hva jeg kan servere til lunsj på søndag? Titti Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 04-11-06 01:23
bør man ta umettet fettsyrer i tilegg hvis maten inneholder mettet fett? Chumpsy Ketolysekuren 5 10-08-05 14:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no