![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
![]() Hjelp noen?I går regnet jeg sammen hvor mye jeg ca. totalt hadde spist på en dag. Kcal ca 2500 (mye???), proteiner ca 150, fett ca. 200, karbo 31 (for høyt, viste ikke at det var så mye i ertersuppa!). Husker ikke helt eksakte tall her jeg sitter nå, men ihvertfall kom jeg fram til fettprosenten var ca. 52 %. Dette er da altfor lite? Men om jeg skulle ha spist mer smør for å få opp fett-tallet, så hadde jo også kcal for dagen økt ennå mer og jeg synes det er for høyt allerede. Noen som kan se på dette og hjelpe meg litt?
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#2 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp noen??hvis du spiser mer fett, blir du mettere og spiser da mindre av noe annet. Det er min erfaring, jeg lå på mellom 1300 og 2500 kcal når jeg fulgte skaldeman. Karbene og fettet er viktigere å følge med på enn kcal. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp, jeg liker ikke gr.saker | lita | Ketolysekuren | 51 | 11-03-07 23:46 |
Hjelp, jeg trenger noen kyndige til å hjelpe meg mot en kritiker! | Iset | Lavkarbo generelt | 19 | 22-02-06 12:19 |
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål | Bambina | Atkins kosthold | 7 | 10-03-05 21:11 |