Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp noen?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-02-08, 11:09   #1
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Hjelp noen?

I går regnet jeg sammen hvor mye jeg ca. totalt hadde spist på en dag. Kcal ca 2500 (mye???), proteiner ca 150, fett ca. 200, karbo 31 (for høyt, viste ikke at det var så mye i ertersuppa!). Husker ikke helt eksakte tall her jeg sitter nå, men ihvertfall kom jeg fram til fettprosenten var ca. 52 %. Dette er da altfor lite? Men om jeg skulle ha spist mer smør for å få opp fett-tallet, så hadde jo også kcal for dagen økt ennå mer og jeg synes det er for høyt allerede. Noen som kan se på dette og hjelpe meg litt?

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 11:19   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp noen??

hvis du spiser mer fett, blir du mettere og spiser da mindre av noe annet. Det er min erfaring, jeg lå på mellom 1300 og 2500 kcal når jeg fulgte skaldeman. Karbene og fettet er viktigere å følge med på enn kcal.

Se hvordan det går med vekttapet, går du ned er det jo greit, gjør du ikke... så justerer du litt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, jeg liker ikke gr.saker lita Ketolysekuren 51 11-03-07 23:46
Hjelp, jeg trenger noen kyndige til å hjelpe meg mot en kritiker! Iset Lavkarbo generelt 19 22-02-06 12:19
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.