Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tror jeg på julenissen?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-02-08, 19:16   #1
Trinelise
Medlem

Trinelise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 60
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Tror jeg på julenissen?

Det er merkelige greier, enda jeg vet så inderlig godt så har jeg lyst til å melde min interesse....sjekk vedlagte link.

Det er vel noe som heter, høres det for godt ut til å være sant.....ja da er det ikke sant!

Huff og huff..... http://www.dexon.no/

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:22   #2
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg på julenissen?

Ikke så rart at du ønsker å prøve. Det enkleste for alle hadde jo vært at det kom en pille for alt.....

Men som du er inne på, dette er nok bare et nytt tilskudd i markedet for å skumme fløte og stikke av.

Raske penger, og enda flere som eser enda mer ut.

Du skjønner sikkert hvor jeg vil.
Spar pengene!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:26   #3
Trinelise
Medlem

Trinelise sin avatar

Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Ikke så rart at du ønsker å prøve. Det enkleste for alle hadde jo vært at det kom en pille for alt.....

Men som du er inne på, dette er nok bare et nytt tilskudd i markedet for å skumme fløte og stikke av.

Raske penger, og enda flere som eser enda mer ut.

Du skjønner sikkert hvor jeg vil.
Spar pengene!

Jeg skjønner så innmari godt hva du mener, det er jeg som er desperat, når ingenting funker så blir en dum og håper at det skal finnes en løsning....jeg reiser på ferie til mandag, og selvsagt gleder jeg meg, men det jeg tenker mest på er .....ferie og vekt når jeg kommer hjem! Sukk og stønn....

Gammel 22-02-08, 19:33   #4
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Jeg skjønner så innmari godt hva du mener, det er jeg som er desperat, når ingenting funker så blir en dum og håper at det skal finnes en løsning....jeg reiser på ferie til mandag, og selvsagt gleder jeg meg, men det jeg tenker mest på er .....ferie og vekt når jeg kommer hjem! Sukk og stønn....

Jada, jeg forstår frustrasjonen din. Men dropp dette, bruk det heller på ferien!

Og OM du legger på deg 2-4 kilo i ferien er ikke det noen krise det heller. Tenk på at for å finne din vekt er resten av livet noe du må tenke på. Og da utgjør noen få dager ferie veldig lite.

Forsøk heller å ikke fråtse i ferien, men spise så fornuftig du klarer. Da er du bedre rustet til å fortsette når du kommer hjem også!

God ferie!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:38   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Hør på Goggen Det han sier er helt rett

Jeg har tidligere prøvd alskens slanketabletter i alle slags formater... Og tjukkere og tjukkere ble jeg... Ikke å anbefale...

Nyt ferien din!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:44   #6
Trinelise
Medlem

Trinelise sin avatar

Takk til begge to, og jeg vet så inderlig godt at dere har rett begge to!
Men, 2-5 kg opp bruker jeg 6 mndr på å gå ned igjen......ikke rart en blir desperat!

Hilsen ei som sikkert bare er fryktelig oppgitt etter en tur på vekta i dag...

Gammel 22-02-08, 19:57   #7
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Hilsen ei som sikkert bare er fryktelig oppgitt etter en tur på vekta i dag...

Her trengs det en trøsteklem! Sånn, håper det hjalp litt

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 20:00   #8
Trinelise
Medlem

Trinelise sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Her trengs det en trøsteklem! Sånn, håper det hjalp litt

Det hjalp.....smilet kom ihvertfall frem!
Jeg blir bare så innmari oppgitt, har vært flink siden første uka etter nyttår, spiser mine 15 karb om dagen og tror jeg gjør det meste riktig.
Trener 3 ganger i uka, og en liten spasertur i ny og ne. Og mitt resultat er 1 kg ned etter alle de ukene! Huff og huff....

Gammel 22-02-08, 20:04   #9
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

sier jo sitt at han "tidligere har jobbet som lege"
Neida..
her får du en klem til

Gammel 22-02-08, 20:07   #10
Trinelise
Medlem

Trinelise sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

sier jo sitt at han "tidligere har jobbet som lege"
Neida..
her får du en klem til

Hehe.....det var godt sagt!

Takk for klem....og klem i retur, en til Ignite også, det glemte jeg isted...

Gammel 22-02-08, 20:12   #11
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Takker !

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 23:02   #12
Bayone
Medlem

Medlem siden: May 2007
Alder: 46
Bayone er på en erverdig vei

Skjønner godt at det er fristende, jeg har også vært fristet maaange ganger. Men har heldigvis motstått fristelsen. Tror nok det er å tro på julenissen ja, dessverre

Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 00:27   #13
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 42
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sitat:

Bli merkbart slank innen 48 timer

Haha ... (Teit ordbruk)

Syns alt slikt bare ser skummelt ut jeg! En pille som gjør at du mister vekt uten at du trenger å gjøre noe annet. Hva skjer i kroppen da?

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 09:29   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg lukket siden da jeg leste at vedkommende satte en BMI på 25 i kategorien "fedme-epidemi".

Gammel 23-02-08, 09:37   #15
Romle
Seniormedlem

Romle sin avatar

Hvor: Sarpsborg
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg lukket siden da jeg leste at vedkommende satte en BMI på 25 i kategorien "fedme-epidemi".

Den reagerte jeg på også

Men merkbart slank på 48 timer... Haloooo!!! Skal de drenere deg for blod og vann da eller?? Eneste metoden for å bli merkbar slank på 48 timer er fettsuging.. .

Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 09:49   #16
Trinelise
Medlem

Trinelise sin avatar

God morgen alle sammen!

Våknet til sol og blå himmel i dag og ser litt lysere på livet igjen!
Det er like fasinerende hver gang når jeg nesten går i fella pga frustrasjon, jeg vet så inderlig godt at den dagen det kommer lettvinte løsninger for å gå ned i vekt så er det førstesidestoff i alle aviser, rett og slett pga fedme er ett økende verdensproblem! Og det finnes nok en del mer seriøse forskere enn sånne "julenisser" som markdedsfører b.la. Dexton 30!
Litt fasinerende er det også at de reklamerer stort med gratis til 1000 personer, for så å siden si at hver enkelt betaler kun for virkningsmiddelet i den utrolige pillen!
Sukk....så dum jeg er noen ganger!

Planen er FERIE, tenke litt på kosten de 15 dagene, men ikke fanatisk. Ikke veie meg når jeg kommer hjem, og så satser jeg på 14 dager på induksjonen, det verste med induksjonen er ikke noe rødvin på lørdagskvelden, det er nemlig min "belønning" for ellers å være ganske så flink resten av uka!

Ha en fin dag alle sammen!

Hilsen Trinelise

Gammel 23-02-08, 09:50   #17
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Romle, her.

Den reagerte jeg på også

Men merkbart slank på 48 timer... Haloooo!!! Skal de drenere deg for blod og vann da eller?? Eneste metoden for å bli merkbar slank på 48 timer er fettsuging.. .

Ikke sant. :knegg: Det er helt absurd.

Gammel 23-02-08, 12:35   #18
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

ja... jeg har fedme jeg... hmmm..... har sett på meg selv som litt overvektig..... men... så jeg er feit... siden jeg har bmi over 25...?? liker ikke han fyren der jeg....

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:18   #19
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Bra du la ut linken her, så fikk du tenkt over det. Det finnes ingen enkle løsninger på dette området! Og så er det det langsiktige aspektet. En ting å gå ned i vekt ved hjelp av en pille, men hva med etterpå?

Jeg er kanskje en pedant, men en lege som skriver

Sitat:

helse-realiterte problemer

kan muligens ha tatt brevkurs i allmenmedisin...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:36   #20
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg reagerte også på en del stavefeil og tegnsettingsfeil. Og tenk at har gir 60 dagers garanti for at man får varig vekttap. Kan man motstå et sånt tilbud da?

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:40   #21
Bulldog
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Jeg reagerte også på en del stavefeil og tegnsettingsfeil.

Reagerte på det selv... Et seriøst legemiddelfirma skriver ikke "ingridienser"

Bløff.

Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:53   #22
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Ja, det var mer å plukke på der gitt, men jeg lo spesielt høyt av helserealiteten

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:24   #23
bibi
Seniormedlem

bibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Jeg reagerte også på en del stavefeil og tegnsettingsfeil. Og tenk at har gir 60 dagers garanti for at man får varig vekttap. Kan man motstå et sånt tilbud da?

...... nei, dette virker lite seriøst.......

Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 23:15   #24
Bulldog
Gjest

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ja, det var mer å plukke på der gitt, men jeg lo spesielt høyt av helserealiteten

Den var så drøy at jeg ikke så den en gang

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.