Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse bakemix

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-08, 09:04   #1
Smile
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 11
Smile er ny på veien

Ketolyse bakemix

Hva syns dere andre om den?
Har brukt den et par ganger.Pizzabunn oppskrifta bakpå feks. Syns det blir en sånn tørr ekkel konsistens...minner om papir... Er det bare meg som ikke er begeistret for den? Noen tips til hva jeg kan bruke den til som ikke ødelegger maten? (beklager Torkil)

Smile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 09:07   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: ketolyse bakemix

Enig i at det blir j#*lig tørt i pizzabunn. Men som tilsetning i brød, lapper ol synes jeg det fungerer bra.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 09:29   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketolyse bakemix

Jeg er heeelt enig med Mor Stine (som vanlig) - pizzabunnen var ikke noe særlig, men i brød går det fint.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 17:19   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse bakemix

Hei
Her kan jeg i hvert tilfelle love bedring, ny oppskrift i løpet av mars/april når det kommer ny sending. Cluet er å tilsette litt hvitost i røren det bedrer både konsistens og smak.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 22:08   #5
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse bakemix

Jeg laget den pizzabunnen sist lørdag og syntes den var helt ok. Nå var min bunn litt over 1 cm tykk og lignet ikke på papir selv om den nok ikke var så luftig som hvetemelsbunner kan bli. Den var derimot veldig mettende, så jeg klarte bare noen få biter

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:28   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Jeg er heeelt enig med Mor Stine (som vanlig) - pizzabunnen var ikke noe særlig, men i brød går det fint.




Kanskje vi burde giftet oss, Smula, måtte jo blitt ett radarpar!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:51   #7
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.




Kanskje vi burde giftet oss, Smula, måtte jo blitt ett radarpar!


Hvem skal være hvit brud da....

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 08:27   #8
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse bakemix

Opprinnelig lagt inn av Santa Sofia, her.

Jeg laget den pizzabunnen sist lørdag og syntes den var helt ok. Nå var min bunn litt over 1 cm tykk og lignet ikke på papir selv om den nok ikke var så luftig som hvetemelsbunner kan bli. Den var derimot veldig mettende, så jeg klarte bare noen få biter

Jeg synes også den er helt okei....blir god og mett av den

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Isetbrød med ketolyse bakemix (Haster!) Sina Spørsmål og svar 2 11-01-08 10:28
Ketolyse bakemix, samt lavkarbopølser.. Teletubbien Ketolysekuren 16 09-05-07 22:27
Ketolyse bakemix og protein stinasol Spørsmål og svar 0 01-10-06 20:52
Forskjellen på soyamel, ketoylse soyaprotein og ketolyse bakemix?? Thse Ketolysekuren 2 29-05-06 12:55
Ketolyse bakemix Fjonken Ketolysekuren 5 21-05-06 18:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no