Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
![]() |
Eier ikke sultfølelse!Burde jo være en god bivirkning det, men jeg spiser jo bare ett - to måltider om dagen, og dermed bare 5 - 10 karbs om dagen. Er det ikke bra? Klarer liksom ikke å presse i meg mat heller, og er jo nettopp det som er med denne kuren: at man ikke skal måtte spise hele tia for å holde forbrenninga i gang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og periodisk faste: 40 - 70 karber om dagen
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier ikke sultfølelse!omelett av 3 egg m/ ost og bacon...kan hende at måltidet er for stort...kabskje du kunne ha delt det opp i to måltider?
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Alder: 38
![]() |
Sv: Eier ikke sultfølelse!Har prøvd å spise mindre måltider, men blir alikevel ikke noe særlig sulten. Får se hvordan det går i dag.. Hadde ikke frokost da jeg sov til klokka 12, så lagde lunch; omelett av to egg m/ost og litt bogskinke. Har drukket to liter vann så langt i dag (klokka er halv 4 nå, har vært på trening) så tror ikke det er noe problem. Satser på at jeg får i meg et grønnsaksbasert måltid før klokka 20 (prøver å ikke spise karbs etter klokka 20). Vekta har stagnert også (gått opp noen hundre gram til tross for at jeg trener og nesten ikke spiser).. Jaja.. skal ikke være lett alltid |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og periodisk faste: 40 - 70 karber om dagen
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Hvor: Fredrikstad
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: Eier ikke sultfølelse!
Men hvis du trener regelmessig så har du kanskje bygd opp muskler? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier ikke sultfølelse!...uansett tror jeg det er lurt å få i seg noe selv om du ikke er sulten! Men du trenger jo ikke å lange innpå, bare spise til du er fornøyd...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |