Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

HJELP! Jeg er blitt avhengig ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-03-08, 21:26   #1
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

HJELP! Jeg er blitt avhengig ...

...av lavkarbo.no

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 21:36   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP! Jeg er blitt avhengig...

Jepp, me too

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:14   #3
Nillomien
Seniormedlem

Nillomien sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 40
Nillomien er ny på veien

Du er ikke aleine.. jeg føler at jeg overlever så mye bedre når jeg har denne siden.. deilig

Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:19   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nillomien, her.

Du er ikke aleine.. jeg føler at jeg overlever så mye bedre når jeg har denne siden.. deilig

Signerer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:21   #5
Kristin_B
Seniormedlem

Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Samtaleterapi er tingen

Gammel 15-03-08, 22:25   #6
Fnutte
Medlem

Fnutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 50
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Jepp......avhengig jeg også....klarer ikke gå forbi pc'n uten å titte innom .....men det har jo reddet meg fra mange sprekker også da så jeg bortforklarer det med det

til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 14:05   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: HJELP! Jeg er blitt avhengig ...

Jeg vet ikke om jeg hadde klart meg like bra uten. Litteratur er vel og bra, men en organisk erfaringsdatabase som lavkarbo.no er uvurderlig når ting butter i mot, når man er uinspirert på det kulinariske etc.

Og så har jeg blitt kjent med så mange deilige mennesker her!!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 20:32   #8
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Noe skal man jo være avhengig av.

Gammel 16-03-08, 22:08   #9
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Snakkes!!!! Er så sinnsykt avhengig, heeeele dagen og litt til om jeg kan
Og nå som du er kommet på bloggen kommer du tl å bli eeeeeenda mer avhengig vi snakkes der vettu!!!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 22:09   #10
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Men er bare glad det er noe så uskyldig som et forum og ikke noe annet farlige greier

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 22:18   #11
Kristin_B
Seniormedlem

der sa du jammen noe!
jeg blir mer og mer avhengig til mer jeg er her, har begynt på jobb også nå..men men..det er jo bare koslig! Hjelper meg gjennom dagen

Gammel 18-03-08, 13:03   #12
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nillomien, her.

Oaw for en vektnedgang på så få dager hva er det du spiser?
Skal du ned mange kg Jeg gikk neg 2 kg på 2 uker, opp 2 kg på 1 uke og nå er jeg snart der jeg var etter 2 uker igjen etter 4 uka på ketolysekuren. Jeg har minst 10 kg jeg vil ha bort var 12, men 2 er borte kjekt å høre hva andre spiser

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:08   #13
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

[quote=Kristin_B;420795]...av lavkarbo.no

Me 2, fantastisk forum. Leser flere ganger daglig her inne foreløpg of lærer masse

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:49   #14
Kristin_B
Seniormedlem

enig! og det man ikke finner svar på, det kan man faktisk spørre etter

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.