Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 44
![]() |
Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Etter 2 svangerskap så er vekta langt fra der jeg vil den skal være, bør ta av 15-20 kg av helsemessige årsaker og mannen kunne også ha godt av å ta av ca 20 kg, han har diabetes . Kan noen hjelpe meg å sette opp en ukesmeny med frokost,lunsj,middag og kveldsmat forslag og hvor stor mengde hvert måltid bør inneholde? Er veldig takknemlig for starthjelp. Kan vi drikke pepsi max? er litt avhengig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lav-karbo
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Et godt forslag først og fremst er å velge en filosofi å følge. Ketolyse kunne sikkert ha passet bra for dere, enkelt å følge, og så vidt jeg husker er det meny-forslag i boka |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Sv: Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Og hva gjelder Pepsi Max, så går det greit for noen å drikke det, mens for andre stopper vekta opp. For noen blir det bedre av å bytte til Cola Light (ikke Zero, samme søtninga som i Pepsi Max). Men prøv å hold på det på en minimumsgrense, og ikke erstatt vanninntaket med brus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 44
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Takk for svar, er ganske så ny her inne og har ikke rukket å lest så mye her...Hvor kjøper man boka og kan jeg følge kuren når jeg ammer? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lav-karbo
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Sv: Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Du kan jo begynne med å legge om til generell lavkarbo, og begynne på boka når du er ferdig med å amme? Selv om jeg tviler på at det er farlig å amme samtidig, så er det det Dr Torkil Andersen som har skrevet boka anbefaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Sv: Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Og når det gjelder dagsmenyer, så vil jeg anbefale å lese i journalene som ligger her inne, mange legger ut hva de spiser hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: HAUGESUND
Alder: 59
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å sette opp en meny eller et menyforslag?Min dags-meny, som jeg synes funker fint:
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Noen som kan hjelpe meg med en kakeoppskrift?! | haukhe | Dr Lindbergs | 0 | 15-12-07 20:59 |
Kan noen hjelpe meg? Dere som kan dette med Lindberg ... | Lollypop! | Dr Lindbergs | 2 | 11-11-07 00:49 |
noen som vet noe.. | sommerfugl | Fysisk og mental helse | 31 | 02-07-05 17:01 |