Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
17-09-04, 14:34 | #1 |
Livsdesigner
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
|
Atkins EggesalatDenne er fra Atkins sine sider, og kan vel brukes under introduksjons-dietten? marianne |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger |
17-09-04, 14:54 | #2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
|
Ja, basis salaten her kan brukes under induksjonen også. Har laget den jeg, og den er kjempegod Egg Salad Plus.....hm.....den smakte rart. Ikke vondt, men ikke så godt at jeg lager den igjen
27-02-07, 10:49 | #3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Atkins EggesalatDenne er jo nesten helt lik min improviserte frokost-eggesalat. Men jeg varierer den litt. Tar litt av min tillatte daglige dose rømme/creme fraiche i f.eks. Og så kan jeg også variere med å ha litt tunfisk oppi. Karri er også smashing som krydder i denne salaten. Og purreløk i stedet for selleri, det er en mild og god løk å ha i! Og litt gressløk kanskje. |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 17:56 |
Atkins' diett - farlig eller genial? | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 27 | 22-05-08 09:08 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 12:13 |