Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Under 20 karber?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-05-08, 20:56   #1
mariiahy
Juniormedlem

mariiahy sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
mariiahy er på en erverdig vei

Under 20 karber?

Hmm er det meningen at det bare er en side med tråder? Jeg mener, jeg er sikker på at det er mange flere tråder under Induksjonen enn det, men jeg greier ikke finne de?

Uansett, et spørsmål:
Er det viktig å få i seg alle de 20g karbene under induksjonen? Jeg er ikke en stor-spiser generelt og når jeg regna på det har jeg bare fått i meg bare 10 karber idag (Kan dette være riktig forresten? Har brukt Karbo-tellern og veid maten).

frokost - proteinpulver & vann (2 Karbs)
lunsj - to egg, 100g salat (salat/agurk/paprika), 45g ost (4.5 Karbs)
snack - 15g ost, 1 kopp koffeinfri te (0.5 Karbs)
middag - 150g stekt kylling, 90g salat(agurk,paprika,salat), oliven olje (3 Karbs)

mariiahy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skinny Bitch (the book) Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 21:05   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Under 20 karber?

Det var da en stusselig frokost
Ja, det er viktig at du får i deg 20 gram karbohydrater, og de skal i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorden.
Men det finnes unntak, løk, kan du fint bruke for å få opp karbomengden, det samme med rød paprika, men det viktigste er at du spiser deg METT! Altså behagelig mett.

Salat (hvis det er snakk om isberg) og agurk er det ikke særlig mye annet enn vann i, og som et eksempel må man i teorien spise langt over femti kg agurk om dagen for å få i seg nok energi
Hva med må smørdampe grønnsaker som brokkoli og blomkål? Squash og aubergine er nydelige grønnsaker når de er wooket/stekt. Du spiser for magert synes jeg også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For få karb'er? karbolia Ketolysekuren 13 29-04-08 10:32
Kan noen av dere eksperter kommentere menyen min denne uka? Tette80 Ketolysekuren 7 03-05-07 15:11
Karber og fiber...? Hvitveis Spørsmål og svar 1 10-07-06 12:50
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.