Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Manic Monday Motivasjonstråd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 09:08   #1
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Manic Monday Motivasjonstråd

Klar - ferdig - gå! Vær så god, en ordentlig motivasjonstråd for oss som starter 26.05.08 - det er selvfølgelig bare å slenge seg på de som vil! Her kan vi gire hverandre opp, utveksle erfaringer, motivere, syte og klage, få trøst og hjelp og råde og dåde - kort sagt, her er stedet for motivasjon på veien mot bedre helse. Legger tråden på generell, siden vi ikke følger helt samme filosofi - men tror ikke det skal være noe hinder for å hjelpe hverandre. Lykke til alle sammen - dette blir bra!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:15   #2
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Supert! Her skal jeg følge med og se hvordan det går med meg og dere andre.
Jeg startet i dag med 5 stk bacon til frokost...tom for egg, så det ble bare det. Hadde heller ikke tid til å lage lunsj på forhånd, så det ble en Atikins bar på jobb... Til middag har jeg tenkte å lage kyllingfilet og blomkåstappe, så det blir nok bra. Jeg trener ikke så mye (er vel for lat...), men jeg sykler frem og tilbake på jobb som er 30min hver vei. Det hjelper vel litt.

Ser noen skriver at de ikke skal drikke kaffe. Jeg drikker svart kaffe hver dag...kan jeg ikke det på ketolyse kuren? Håper svaret er jo, det kan jeg...!

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:21   #3
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

mornings.
her har det gått nedpå omelett til frokost, cappochinosmoothe som mm og kyllingsalat med currydressing til lunsj. Sola skinner her i sandnes, jeg har allerede klippet plenen og tulla sover ute i vogna si, etterpå skal vi på en laaang trilletur.
En herlig dag, med andre ord

ha alle en kjempefin slankedag

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:26   #4
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Som nevnt i den andre tråden startet jeg dagen (eller natten, dvs klokken 04.15) med en boks ananas - det var rett og slett det eneste jeg hadde i skapet. Men nå har jeg vært på butikken og har akkurat spist en skål med kylling- og avokadosalat - det er sååå godt! Og snart skal vi ut på tur!

Det er jo kjempebra med sykling Bamsen - det blir jo en time for dagen det! Stå på! Det med kaffen vet jeg ikke så mye om - tror det er fordi noen opplever at vekten stagnerer hvis de drikker kaffe, i så fall kan du jo bare prøvde deg fram! Jeg har iallfall ikke tenkt å klare meg uten (noen laster skal man da ha). Blomkålstappe høres forresten godt ut - tror jeg skal prøve det jeg og. Det er jo så masse spennende man kan lage egentlig - er bare å bruke fantasien og se mulighetene, ikke begrensningene!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:31   #5
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

mornings.
her har det gått nedpå omelett til frokost, cappochinosmoothe som mm og kyllingsalat med currydressing til lunsj. Sola skinner her i sandnes, jeg har allerede klippet plenen og tulla sover ute i vogna si, etterpå skal vi på en laaang trilletur.
En herlig dag, med andre ord

ha alle en kjempefin slankedag

Hvor gammel er tulla din? Har en prins på 7,5 mnd..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:34   #6
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Min fantasi når det kommer til mat er ikke den beste for å være helt ærlig. Oppskriften til blomkålstappe fant jeg på dette fine forumet

Ang. kaffe så fortsetter jeg å drikke den og heller se hva som skjer. Det er jo den jeg ser frem i mot når jeg først er på sykkelen på vei til jobb!

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:44   #7
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Opprinnelig lagt inn av Bamsen, her.

Min fantasi når det kommer til mat er ikke den beste for å være helt ærlig. Oppskriften til blomkålstappe fant jeg på dette fine forumet

Ang. kaffe så fortsetter jeg å drikke den og heller se hva som skjer. Det er jo den jeg ser frem i mot når jeg først er på sykkelen på vei til jobb!

Hehe, man trenger jo noen gulrøtter innimellom og.. For min del har jeg ikke opplevd kaffe som noen partystopper før, men så har jeg ikke prøvd uten heller da. Så lenge du går ned slik du ønsker ser jeg ingen grunn til å kutte kaffen. Jeg hadde ikke klart meg gjennom dagen uten kaffe - har en liten prins som vekker meg gryyyytidlig om morgenen, og da er koffeinen jammen god og ha!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 15:03   #8
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Jeg har fått bedre kondis - brukte hele 15 minutter kortere tid på turruten enn hva jeg gjorde for et par måneder siden! Kan ha noe å gjøre med at jeg var så giret idag da - full av pågangsmot, så løp opp alle bakkene på vognen - det må da kvalifisere som litt styrketrening og? Godt var det i alle fall! Nå har jeg akkurat satt til livs masse kylling- og avokadosalat, er kjempemett, men det føles bra! Tjolahopp så lenge!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:35   #9
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Hvordan går det med alle på dag 2?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:47   #10
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei
Smile

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

hei alle nystartere. ja,ja så er vi igang igjen. testet meg med ketostix nå og er alleredde i ketose. jippi. da er det bare og fortsette og være der så lenge som mulig...

alt går bra så langt. bortsett fra at jeg har gått hjemme med syke barn kjedelig... hva er forresten kylling og avokadosalat???Oppskrift takk, link??? hehe. her har jeg spist svinekotteletter i dag.i morgen blir det mousakka, kjempegodt faktisk. ellers så reagerer jeg litt på egg så jeg prøver og unngå det. det blir derfor 2 solrik(?) til frokost istedet for de egge greia.

koser meg med sukkerfri sjokolade til kaffen gjør jeg og.fant en steike god en med nøtter i. ikke så mye karber i den heller...jippi. ellers så går jeg også med tanken på og slutte og røyke i tilegg, må bare vente litt så jeg har noen kilo jeg kan gå opp,hehe. derfor må jeg gå ned først.

cappucino smoothie har jeg ikke smakt.er den god?? kaffesmak eller sjokoladesmak? jeg syntes skogsbær smootien er utrolig god som mellommåltid. men nå må jeg ha kveldsmat.Hyggelig å høre hvordan det går med dere.

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 21:00   #11
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Så bra - ketose allerede Mariusmor!

Salaten er såre enkel: 1 pk trippelsalat
1 rød paprika
1 gul paprika
1/4 agurk
400 gram kylling salatkjøtt
1 stor/2 små avokado
Evt andre grønnsaker (sukkererter, reddiker,
cherrytomater etc)

For de på ketolysedietten er det kanskje litt for lite fett, men da er det jo bare å pøse på med dressing. Jeg har levd på denne salaten i 2 dager og elsker den!

Det går fint an å gå ned i vekt samtidig som man sluter å røyke. Da jeg stumpet svineriet for noen år siden begynte jeg samtidig på lavkarbo, og gikk faktisk utilsiktet ned i vekt. Det er ganske så overdrevet dette med at røyking øker forbrenningen..

Men kanskje det er greit å ta en ting av gangen, så man ikke overvelder seg selv..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 22:04   #12
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Jeg har sluttet og røyke og begynt lav karbo rett etterpå. ( sluttet å røyke i februar, Har noen festsprekk innimellom) og startet lavkarbo i april. Jeg har alltid brukt det som min unnskyldning at jeg ikke kan slutte å røyke før jeg har gått ned i vekt først. Men det går. Og det er deilig.. Vet at mine argumenter faller litt i grus når det står at jeg har røyket idag på min blogg Har hatt to trøstesigg i dag, dum som jeg er.. men det er mange uker siden sist..

Ellers hatt en tålig god induksjonsdag. Den kylling og avocadosalaten skal jeg jammen prøve!! Hørtes nam ut. Jeg drikker også kaffe. Der går lissom grensen..Uten kaffe.. nei..uaktuelt.. MÅ ha det på morningen. Har også spist ca 4 ss hjemmelaget is uten sukker, men er jo søtstoff i... det er vel ikke helt etter planen denne ukamen jammen var det godt

Ellers: egg, kyllinglår, salat, litt brie, og grillribbe.. Og masse vann..2-3liter og 2x20min spasertur..

Heia oss!

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 11:58   #13
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Hei, hei! Dag 3 er i gang, ja. Det har gått greit. Ikke følt meg noe særlig sulten i mellom måltidene og ikke hatt så altfor mye søtsug. Spist en Atkins bar om dagen da, så det hjelper sikkert litt
Men jeg får ikke gått på do... Min erfaring fra før var at om jeg spiste mye fet mat, gikk jeg mye på do, men det var kanskje i forbindelse med mye karber? Nå har jeg hatt forstoppelse i 4 dager Spiser jeg for lite fiber kanskje? Hva slags grønnsaker kan spises da uten å få for mye karber i seg? Er det noen andre som har samme problem? Gode råd tas i mot med stor takk!

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 12:17   #14
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Dag 3 her også!
Hadde et vanvittig søtsug i går. Men jeg er allerede i ketose. Sjekka i går. En dårlig start på dagen i dag da, med nuggets. Midt i flyttekaos, og er veldig dårlig på planlegging.
Jeje, kjøttdeig og blomkål til middag i dag hvertfall.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 14:03   #15
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Dag 3 ja..

Til bamsen: Gå på apotektet og kjøp loppefrø. Det skal visst hjelpe skikkelig på fordøyelsen! Er et ganske vanlig problem vet jeg når folk starter opp. Min venninne slet de 3 første ukene, noe som førte til at vekten også sto stille.. Så løsnet det.. Både avføringen og vekta
Jeg som alltid har hatt treg mage, har aldri vært bedre Så bare hold ut!

Dagen i dag

frokost: omelett av 4 egg m sprøstekt bacon, løk og ost brettet i midten. Nam!
Lunsj: rester av frokost

mer kommer siden! God start!

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 14:27   #16
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Går tregt i systemet her og. Er jo vant til STORE mengder havregrøt og frukt, så litt av en omveltning for magen stakkar. Linfrø og physsalisfrø skal visst også sette fart på ting, får prøve det. Er jo fiber i grønnsaker og, må spise mer av det kanskje.

Idag ble det kylling og cherrytomater til frokost, avokado til lunsj, og kylling, litt paranøtter og bringebær til lunsj nr 2. (Sto opp klokken 5 så blir en del måltider ila dagen.. Og mye kylling, men det er jo så godt).

Har vært på halvannen times tur med prinsen, gikk tregt idag gitt, men fikk da gått idet minste. Tror det blir trippelsalat med kylling til middag, og bringebær og litt paranøtter til dessert. Fant ut at det ikke er mer enn 3,2 karber i paranøtter, så da kan jeg vel spise litt?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 14:31   #17
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Takk for svar og tips! Jeg skal sjekke ut loppefrø. Fint å høre at jeg ikke er alene om problemet
Igjen må jeg kommentere; en flott side!

Ha en fin dag alle sammen!

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 15:23   #18
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Det finnes jo også en del teer som skal ha god effekt på fordøyelsen, enten man sliter med det ene eller det andre.. Jeg opplever faktisk at ammeteen jeg drikker har en gunstig effekt på magen (anis,- fennikel- og karvete, og nei, man begynner ikke å produsere melk hvis man drikker den ) Kaffe er det også mange som synes hjelper..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 18:20   #19
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Opprinnelig lagt inn av Bamsen, her.

Hei, hei! Dag 3 er i gang, ja. Det har gått greit. Ikke følt meg noe særlig sulten i mellom måltidene og ikke hatt så altfor mye søtsug. Spist en Atkins bar om dagen da, så det hjelper sikkert litt
Men jeg får ikke gått på do... Min erfaring fra før var at om jeg spiste mye fet mat, gikk jeg mye på do, men det var kanskje i forbindelse med mye karber? Nå har jeg hatt forstoppelse i 4 dager Spiser jeg for lite fiber kanskje? Hva slags grønnsaker kan spises da uten å få for mye karber i seg? Er det noen andre som har samme problem? Gode råd tas i mot med stor takk!

Å husk masse vann!! Minst 2 liter pr dag. Jeg prøver å få i meg 3 Aldri vært flink til å drikke vann før, men nå er det sånn at jo mer jeg drikker jo mer tørst er jeg Ellers har dere hørt om fettdiarè? Da jeg startet på lavkarbo, før induksjon woket jeg grønnsaker og svinekjøtt, helte på en boks med fløte.. Spiste som suppe. Nydelig, men dreit hele natta... hehe.

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 11:35   #20
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Dag 4, hmm.. Idag er en farlig dag kjenner jeg. Har utrolig lyst på masse karber, alt fra grovbrød med brunost til sjokolade, og - sukk - fløtefudge. Drømme.. Har lavt energinivå og kjenner det hadde vært sååå godt med blodsukkerkick. Men jeg vet jo hva som skjer etterpå - blir kjempedårlig i flere dager, så det er jo ikke verdt det. Likevel - det er merkelig hvordan hjernen liksom finner unnskyldninger til å fråtse i sukker.. Men jeg skal ikke gi etter altså, er derfor jeg skriver det her, så jeg skal bli bevisst på hvordan hodet prøver å lure meg til å sprekke.. Men en smoothie av bringebær og jordbær med hakkede paranøtter i er el lov? Og så skal jeg kanskje bake proteinmuffins med loppefrø og fiberhusk - kjenner magen trenger litt hjelp her nå. Huff som jeg klager og syter Tror jeg skal komme meg ut på tur heller.

Flere som har søthunger og lavt blodsukker her? Og hvordan er det med energien på dag 4?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 13:33   #21
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Jeg er godt igang!

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 13:41   #22
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Motivasjonen er heeelt på topp!! Klarer nemlig ikke å la vær å veie meg.. (sukk.. gjøres hver dag..) 500 g ned siste døgn.

Men jeg er ganske slapp... merker at jeg blir veldig fort sliten i muskler og har liten energi til å jobbe.. skulle egentlig jobbet nå, men sitter her og surfer isteden..

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 20:24   #23
*ellabellami*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 40
*ellabellami* er på en erverdig vei

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Hei dere!
Jeg begynte i grunnen sist uke, første uke gikk bra mtp kosten, men så gikk jeg på en liten smell her i begynnelsen på denne uken..
Men er bare å brette opp armene og fortsette som om det aldri skjedde... (en stor sprekk)

Merker at kroppen min ikke er særlig fornøyd med for mye karber, kjenner jeg har mer vann i kroppen igjen.. så lavkarbo/ketolyse er nok best for meg (overbevise**)

__________________


*ellabellami* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 20:43   #24
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Velkommen i Manic-gjengen!

Jeg har hatt karbo-kick idag, men klarte å holde meg unna de verste utskeielsene - har spist smoothie med jordbær, bringebær og cottage cheese, knuste linfrø og litt havrekli for magen, og altfor mange paranøtter, samt Atkinsbar (får alltid dårlig samvittighet av å spise det), men men, ingen vits i å dvele ved et lite tilbakeslag - i morgen er en ny dag!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:31   #25
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

Jeg har klart å holde meg innenfor rammene når det gjelder mat og har vel drukket nærmere 3l vann hver dag. Men jeg merker jeg tenker mye på mat...mye planlegging i hodet ang. hva neste måltid skal være...litt slitsomt.
Jeg har kjøpt loppefrø for forstoppelsen som 'søt uten sukker' anbefalte. Har tatt det i 2 dager nå og det har ikke hjulpet. Står på boksen at det tar ca 3 dager...så kanskje i morgen? Men fysj så ekkelt det er! Skulle ha det i et glass med vann....bare masse frø som fikk en vemmelig, ekkel og slimete hinne rundt seg...yak!
Jeg føler meg ikke tappet for energi som noe av dere skriver at dere gjør, heller det motsatte og mindre trøtt på morgenen. Men jeg har ikke gått ned noe særlig...400g bare...jeg også veier meg hver dag...

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no