Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
Treg mage ...Jeg har fått så treg mage når jeg går på ketolysekuren. Jeg har en mageregulerende te hjemme som er kjøpt på helsekosten og som heter "Nonne-te". Den har jeg tatt 2 ganger under de 2 ukene jeg har gått på kuren fordi magen har stoppet helt opp. Noen som har erfaring med dette og/eller noen gode råd... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten
![]() |
![]() |
#2 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treg mage ...http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=forstoppelse |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
![]() |
Sv: Treg mage ...Drikker du nok vann?
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Treg mage ...Ja, jeg drikker minst 3 liter kaldt vann daglig. Jeg har vært plaget med treg mage i mange år, men nå var det en og en halv uke siden jeg hadde vært på "do" sist og da føler man seg "stappet"! Jeg kommer nok til å ta "nonne-te" en gang i uken for å få tømt tarmen fremover, og mulig også kjøpe meg sukkerfri sjokolade og cocoa å lage meg avførende "sjokoladebarer". Det er så slitsomt når tarmen ikke fungerer ordentlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
![]() |
Sv: Treg mage ...Hvor raskt virker sånn *nonne-te* da?
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Treg mage ...Jeg tok en kopp sterk te i går kveld og var på do i natt og fikk "tømt" meg. Hvor raskt den virker kommer ann på hvor sterk te man lager. Det må litt "krutt" til for at den skal virke på meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Treg mage? | safran | Ketolysekuren | 4 | 25-09-07 09:02 |
Treg mage (mildt sagt). Hjelp! | *iselilja* | Spørsmål og svar | 15 | 28-09-06 16:34 |
Hva er ditt beste råd mot treg og hard mage? | Albertine | Generell diskusjon | 15 | 19-08-06 09:24 |
HJELP.... noen med råd mot treg mage? | TheOnly | Ketolysekuren | 10 | 10-04-05 20:26 |
Hengearmer og oppblåst mage | littlestream | Trening | 7 | 26-11-04 07:38 |