Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Går det for fort?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-06-08, 09:41   #1
tingelingeling
Nytt Medlem

tingelingeling sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
tingelingeling er på en erverdig vei
Unhappy

Går det for fort?

Hei,

Jeg har gått ned 4 kilo på 8 dager. Jeg lurer på om det bare er vann og muskler jeg mister. Går på dietten til spisdegslank.no. Jeg drikker masse vann ved siden av, men frykter at det går litt for fort. Jeg startet forrige uke med 72 kg og veier nå 68. Føler dessuten ikke at jeg har gått så mye ned i cm. Er forresten 165 høy. Noen som har noen råd?

tingelingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:52   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Går det for fort?

Man mister mye vann i begynnelsen da. Du har ikke så fryktelig mye du skal ned da, du får ikke det "hodet ikke slanker seg like fort som kroppen"-fenomenet.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 20:56   #3
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av tingelingeling, her.

Hei,

Jeg har gått ned 4 kilo på 8 dager. Jeg lurer på om det bare er vann og muskler jeg mister. Går på dietten til spisdegslank.no. Jeg drikker masse vann ved siden av, men frykter at det går litt for fort. Jeg startet forrige uke med 72 kg og veier nå 68. Føler dessuten ikke at jeg har gått så mye ned i cm. Er forresten 165 høy. Noen som har noen råd?

hei hvordan syns du maten og dietten er ,er maten god

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:24   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av tingelingeling, her.

Føler dessuten ikke at jeg har gått så mye ned i cm. Er forresten 165 høy.

Her leste jeg helt skeivt, og trodde det stod: "Er fortsatt 165 høy", og lurte på om du spøkte eller faktisk var seriøs

Du, jeg må bare si at det er positivt med noen som faktisk ser det fra den siden, at det går FOR fort. Jeg vet ikke så mye om spis deg slank-dietten, men er det lavkarbo med få og langsomme karbohydrater, bra med protein og fett, så har du ikke mistet muskler i noen særlig grad, du har rett og slett bært på en god del vann!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 10:01   #5
tingelingeling
Nytt Medlem

Takk for svar. Tror nok det er mye vann ja. Maten er ganske god og variert. Men porsjonene er små, men det tror jeg bare er bra. Har tidligere hatt en tendens til å spise litt mye til middag. Er litt slapp nå i begynnelsen, men håper det går over. Virker som om de fleste på lavkarbo diett blir litt slapp i begynnenelsen.

tingelingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank.no Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 10:03   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Det er en del av renseprosessen!
Er det spis deg slank-dietten som er ferdig tilberedte matvarer på døren, eller?

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 06-06-08, 10:09   #7
tingelingeling
Nytt Medlem

Jepp

Gammel 06-06-08, 10:11   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Det er jo ålreit, da! Og i mellomtida kan du jo cruise rundt på forumet her og la deg inspirere av alle de fantastiske oppskriftene, med mindre du skal spise ferdiglaget mat resten av livet, da... Åh... luksus! Å henge over grytene i denne varmen er tortur!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 06-06-08, 11:33   #9
raptor
Medlem

raptor sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
raptor er ny på veien

Høres unektelig kult ut å få maten levert på døra.

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.