Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sulten!?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-06-08, 20:33   #1
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs
Unhappy

Sulten!?

Titt tei!
Lurer på om det er andre som har det som meg, i går og i dag så har jeg vært sulten.... Lurer på om det kan være brødet jeg bakte i går som gjør at eg heller spiser det enn fet mat for eksempel. Var så utrolig godt med brødsmak igjen at eg spiste to av måltidene mine med brødmat....
Kan ikkje skjønne hva annet det kan være liksom.... Hvis noen kan hjelpe meg eller komme med noen gode råd hvis dere har opplevd det samme noen gang...
Har jo ikkje vært sulten tidligere, heller omvendt som gjorde at eg ikkje fikk i meg nok karbs og fett....

Help people

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:40   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Sulten!?!

Snakker du om lavkarbobrød? Alla lollypop?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:50   #3
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

er det brødet som står på bakemiksboksen.... vet faktisk ikkje hva det heter...

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:56   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Hmm, kanskje det blir for mange karbser for deg da? Teller du dem?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:04   #5
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Ja teller for harde livet, i dag er jeg over 15, men det er først nå på kvelden. I går var eg ikkje over 15 gr så kanskje eg får se det an litt på vekta på lørdag, da er veiedag
Men skal spise mindre brød i morra og onsdag så ser eg om formen kommer tilbake

Gammel 10-06-08, 11:27   #6
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Vet du, det var faktisk et tilfelle her tidligere i år hvor en annen bruker her inne også klagde over at hun fikk fullstendig spisekick når hun begynte med brød og klarte ikke å stoppe etter noen skiver.

Husker ikke hvem det var i farten, og det er første gangen jeg hørte om noe slik, men det KAN altså være noe i det, ja.

Prøv å reduser/kutt ut brødet noen dager og se om det endrer seg.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 12:47   #7
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Jeg hadde det første dagen jeg prøvde meg på brødmat også! Det jeg har funnet ut er at jeg bare må lesse på med fett - fett i form av smør, gjerne majones og så har jeg salami på toppen.. er i troen om at matsuget kommer om du spiser for magert, jeg? At det egentlig er et tegn på at du burde lesset på med mer fett?

Gammel 10-06-08, 13:25   #8
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Det jeg har funnet ut er at jeg bare må lesse på med fett - fett i form av smør, gjerne majones og så har jeg salami på toppen.. er i troen om at matsuget kommer om du spiser for magert, jeg? At det egentlig er et tegn på at du burde lesset på med mer fett?

Det er også min erfaring. Med mye fett er jeg mett lenge. Lykke til videre.

Gammel 10-06-08, 14:19   #9
quebec
Seniormedlem

quebec sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

jepp, nå har jeg nettopp innkassert en av skaldemann sine kjøttkaker, spekka med fett : ) jeg kjenner bare at jeg er stappa av en enkel kjøttkake

Tror også på det med at mager mat fører til en sulten mage

quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:51   #10
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Noen mennesker får "tenning" på brød og får bare lyst på mer, mer … Jeg er blant dem, kanskje også du? Brød er liksom det jeg alltid har lyst på - og som jeg trolig ikke bør spise.

Det er flere som har det slik og det finnes noen teorier om at det er beslektet med/har noen av de samme mekanismer som andre har som alkoholisme. Kan det være at sultfølelsen du fikk trigget et slags ekko i kroppen din fra det gamle kostholdet?

Jeg er veldig spent på høre om det ordner seg med mer fett, Fungirl. Du må skrive om hvordan det går!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 18:16   #11
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Tusen takk alle sammen for svar Har vært så stress at eg har ikkje fått lest innpå her før i dag.... Men tror nok dere har rett i at brød kanskje trigger sultfølelsen, men har ikkje vært så gale i dag. Spiste ei skive til frokost. Salat til lunsj og nå skal eg lage middag.
Problemet er vel at det aldri blir fett nok har eg følelsen av. Ender som regel med å bli kvalm på heile greia.
Men skal ta meg sammen og virkelig få det til
I do not give up..

Skal fortelle hvordan det går, iallefall i bloggen min

Tusen takk for alle råd folkens, dere er fantatiske

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sulten Kenny Spørsmål og svar 2 13-01-08 22:25
Sulten på ketolyse! **Angelica** Ketolysekuren 12 20-02-07 18:19
sulten på lavkarbo? bikini Ketolysekuren 16 31-05-06 12:23
Man blir ikke skikkelig sulten på denne kosten Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 31-01-06 21:23
Sulten dag? LilNoor Ketolysekuren 10 27-02-05 20:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.