Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Vektoperert og lavkarbo?Hei Sist redigert av savoy : 01-07-10 kl 12:55. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vektoperert og lavkarbo?Jeg har hele tiden levd noenlunde etter Lutz sine anbefalinger, selv om jeg ikke har vært så flink som jeg burde. Har nok vært en av de heldige når det gjelder vekttap og har gått ned mer enn det jeg skulle (skulle ned 55-60 kg). Men skal jeg oppsummere kostholdet mitt, ligger det nok ganske nær Lutz. Har du lest boka "Bedre uten brød"? Det beskriver Lutz-kostholdet ganske bra. Maks 72 gram netto karbohydrater per dag, men ellers ikke så mange restriksjoner, ingen matlister osv.
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Vektoperert og lavkarbo?Næmen Savoy, er du her også? |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vektoperert og lavkarbo?Jeg tåler også alt (men kan fort få løs mage eller dumping om jeg spiser for MYE av raske karber eller fettrik mat). Er egentlig litt glad for det så jeg kan kose meg i selskaper og sånt uten å ha do tilgjengelig. :knegg: Men ja, man må være litt mer påpasselig når man tåler det meste.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva synes du om lavkarbo? | Manina | Lavkarbo generelt | 27 | 03-03-10 16:53 |
Lavkarbo og immunforsvar | energibunten | Fysisk og mental helse | 13 | 13-04-08 23:47 |
Fra lavkarbo rett til lavkalori? | Lisekir | Generell ernæringsdebatt | 7 | 02-04-08 22:43 |
Metformin + lavkarbo = smør på flesk? | LilleVille | PCOS og karbohydratkontroll | 3 | 31-05-07 14:04 |
Langvarig lavkarbo skadelig? | Fast-i-fisken | Lavkarbo generelt | 6 | 08-12-06 00:12 |