Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Skeptiske medmennesker ...Etter at vi (jeg og mannen) for to uker siden gjorde helomvending i kostholdet vårt og valgte å starte med lavkarbo og aller først litt vektnedgang med ketolyse så har vi blitt møtt både positivt og negativt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Utforsker
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skeptiske medmennesker....Nå er ikke lavkarbo, verken forumet eller kostholdet bare til for slanking. Jeg har ikke den grunnen i det hele tatt, bare helsa. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Skeptiske medmennesker....
Sannsynligvis ikke like lett som etter en sultekur ala Rode, men ja. Går man tilbake til det kostholdet som gjorde en overvektig i utgangspunktet så vil man antageligvis få akkurat samme resultat etter en tid
Jeg tror det er mange som "går på" Lindberg, Atkins, Ketolyse, mm uten å egentlig forstå hva det dreier seg om. En kompis fortalte meg en gang at han hadde begynt på "Atkins" mens vi sto i kassa på Burger King med hver vår Bacon whopper meny etter noen øl på byen. Høflig som jeg er så lo jeg bare litt
Det gikk helt knirkefritt, men jeg fulgte Atkins, og gjeninnføring av karbohydrat i kostholdet er en del av planen. Så gikk jeg over på the anabolic diet, og trives storveis med det.
Du skal se skepsisen gir seg etter hvert Sist redigert av Bulldog : 23-06-08 kl 17:31. Årsak: Litt ivrig med sletteknappen :) |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skeptiske medmennesker....Jeg har også opplevd at folk trekker på skuldrene av denne livstilen. Mange er rett og slett negative. Jeg tror det har noe med at å leve slik vi gjør, nesten uten kh, er å gjøre det motsatte av det som blir anbefalt. Ellers anbefales det jo at man teller kalorier. Når en går slik imot allmenheten må man nesten forvente at det kommer reaksjoner. Men dersom vi er åpne om det vi driver med, og forteller om våre erfaringer vil dette nok pirre nysjerrigheten til veldig mange mennesker. Det er nå engang sånn at dersom man vet lite om noe så er man skeptisk til et bevis er lagt frem på at det virker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 40
![]() ![]() |
Sv: Skeptiske medmennesker....Jeg er så rar at jeg forteller om dette til færrest mulig. Den eneste som egentlig vet det er samboeren min, de andre tror kanskje at jeg bare er blitt veldig flink til å takke nei til kaker og sånt.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|