Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 49
![]() |
Begynner nesten å miste motetHar gått på ketolysekur i ca. ni uker nå, og jeg har og har hatt det veldig bra. Jeg er ikke lei og føler fortsatt at det er mange spennende oppskrifter å prøve. Jeg er i ketose og har trolig vært det hele tiden siden jeg startet. Jeg har ingen tanker om å vende tilbake til mitt gamle kosthold. Så det er ikke noe savn etter flere karbohydrater. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-)
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynner nesten å miste motet
Jeg vet ikke om du har lest boka til Torkil P. Andersen: "Slank med ketolysekuren" før du begynte? Han skriver på sidene 82, 83 og 84 (i min utgave) om mulige forklaringer på at vekttapet stagnerer. Der kommer han bl.a. inn på:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Begynner nesten å miste motetTakk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Begynner nesten å miste motetForstår frustrasjonen din veldig godt..har selv holdt på med ketolyse i 1,5 mnd og gått ned 2 kilo (som kom av første uken..) føler seg jeg er kjempeflink og følger boken, trimmer også en del..Jeg har også myyyye å ta av.. Så jeg vet ikke.. lykke til ivertfall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Uff, nesten stygt å si det, men det føles nesten som en trøst å vite at det ikke er bare jeg som ikke lykkes. Ikke fordi at jeg ikke unner deg å gå ned i vekt, men felles skjebne felles trøst |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff nei, dette er ikke enkelt!
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynner nesten å miste motetVel, jo, man teller ikke kalorier. MEN, det er stort sett fordi man totalt mister apetitten en plass ute i uke to? Hvor mye av kalorier er dagsrasjonen her da? Jeg måtte selv kutte majjo, det viste seg at jeg hadde en god tusing i majo hver dag. Det ble litt i overkant.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg begynner på ketolysekuren | Viclin | Ketolysekuren | 6 | 29-06-07 08:23 |
NÅ begynner virkelig ting å skje! | Iset | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 32 | 03-02-06 19:56 |