Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
![]() |
![]() En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Jeg leste om ketolyse å ble skikkelig ivrige,bestile alt jeg trengte og begynte å forberede meg til pakken skulle komme ved å trene på å spise ketolyse mat ved å lese alt jeg kom over...Jeg fikk pakken 4 dager etter jeg hadde bestilt den,å var allerede i ketose da (tissa på stixen om kvelden) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish.....
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En drøy uke på kur..Nå står alt stille!!1,5 kg ned på en drøy uke er ikke stillstand! Det er riktig at mange går ned mer i begynnelsen, men det er ofte fordi de har mye vann i kroppen - altså er det vannvekt de går ned når vekten viser minus 4 kg etter kun en uke. 1,5 kg er kjempebra! Husk det er forskjellig hvor fort kroppen reagerer på ny kost/aktivitetsendring - for noen kommer resultatene nærmest umiddelbart, for andre tar det lengre tid. En uke er uansett altfor kort tid til å felle noen dom over kroppens respons på kostendring. Hvis du har slanket deg mye før (ikke nødvendigvis mange kilo, men ulike kurer), kan det ta lengre tid før kroppen responderer optimalt på ketolyse, fordi den blir forvirret av stadige endringer i kosten. Jeg sier ikke at ketolyse nødvendigvis passer alle, men du må nok gi det mer tid før du revurderer hele opplegget. Kanskje må du skru ned forventningene litt til det raske vekttapet? Husk nedgang er nedgang, en uke kan det være 3 kg, en annen 100 gram. Og plutselig er det i sum blitt 10 kg.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
![]() |
Sv: En drøy uke på kur..Nå står alt stille!!Joda,jeg er enig med deg!!!Vet ikke helt hva jeg hadde forventet meg av denne kuren,at vekta skulle RAASSEE nedover med en gang er jo litt naivt å tro..Men jeg trodde kanskje jeg skulle få et bittelitt større vekt tap!!Har kun brukt herbalife før! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En drøy uke på kur..Nå står alt stille!!Fortsett som du har gjort du, så vil nok vekta gå nedover.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Sv: En drøy uke på kur..Nå står alt stille!!
Signerer denne jeg. Synes maten din ser fin ut, skulle ikke være noe i veien der. Men det ER viktig å ikke stresse. Stresshormoner fører til fettlagring. Tror nok at den viktigste biten for oss alle sitter "mellom øra." Vi må lære oss å la kroppen jobbe med dette i sitt eget tempo. Jeg vet med meg sjøl...at jeg brukte ikke akkurat bare tre måneder på å LEGGE PÅ MEG 35 kilo heller, liksom. Så det er bare greit at kroppen trenger litt tid på å ta det av igjen. Huden skal jo rekke å følge med også, så vi ikke får masse rynker og laus-skinn som slenger rundt.
![]() Livet handler om hvordan man håndterer Plan B. Sist redigert av Nicpins : 04-07-08 kl 13:19. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
![]() |
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Tusen takk for motiverende pepp talk!!Det hjalp veldig |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Det er ikke ille i det hele tatt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
![]() |
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!En slik Atkins bar,den kan vell vi på ketolyse nyte av å til??må barre spørre jeg...synes den så veldig bra ut på innholdet |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Så lenge du totalt sett holder deg innenfor rett antall kh pr dag, er det i utgangspunktet ikke noe i veien for å ta seg en Atkinsbar i ny og ne. Men vi mennesker er jo forskjellige - noen kommer ut av ketose av å spise slike barer, andre reagerer negativt på kunstig søtning, tomater, bær eller andre ting. Men vet du hva? Jeg tror du først og fremst skal fokuserer på å stresse litt ned - ikke vær så redd for at du gjør noe galt, slik du har beskrevet det vrkrer det som du gjør alt riktig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Altså:
![]() |
![]() |
#11 |
Sperret
![]() |
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Jepp!!!Jeg skal stresse kraftig ned å ikke tenke vekt vekt vekt hele dagen,tror jeg har gådd inn i en vond sirkel,men den skal jeg jaggu meg ut av!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Har du akkurat født? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sperret
![]() |
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!16.mai kom lillegutt...Ammer ikke da,derfor går jeg på kur |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Åh - gratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sperret
![]() |
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Ja,jeg tenkte som så..Jo før jo bedre!!!Det er lett å bare drite i seg selv når man har fått barn,men jeg er nok litt forfengelig å misstrives skikkelig med mine extra kilo!!Det er ikke kult å ikke føle seg vell...Å siden jeg nå ikke ammer da så var det bare å hive seg i det |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Seniormedlem
Sv: En drøy uke på kur ... Nå står alt stille!Forstår deg godt, jeg er også slik - selv om man har født barn er det jo ikke nødvendig å la seg forfalle helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vekten står stille | Risneshuldra | Ketolysekuren | 14 | 15-02-07 12:43 |
Tips når motivasjonen står stille... | therese1972 | Eurodiett | 7 | 07-11-06 12:51 |
Når vekta står stille - vektplatå... | Chumpsy | Lavkarbo generelt | 24 | 28-11-05 16:16 |
Vekten står stille her | Dagros | Ketolysekuren | 5 | 26-05-05 14:49 |
Hjelp - vekten står stille! | Nutte | Eurodiett | 3 | 07-09-04 11:28 |