Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Ed fase 2

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-07-08, 09:39   #1
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Ed fase 2

Hei alle!!

Da har jeg begynt på fase 2 på eurodiet. Har gått ned 9kg på fase 1 (holdt på 30dager) og er veldig fornøyd med det..

Er veldig deilig å kunne spse en vanlig middag med kjøtt/fisk og grønnsaker.... Blir ikke så sær i matveien lenger

Håper bare at vekttapet ikke blir så veldig lite i forhold til fase 1... håper på 1kg i uka...men vet at dette kanskje er noe optimistisk.. For å oppnå dette tenkte jeg å legge inn en (liten) treningsøkt hver dag, for å få gang på systemet !

Kan forresten meddele at jeg nå har tatt av 20kg sden jeg begynte min vektreduksjon i mars i fjor!! Har tatt tid, og gått mye opp og ned.. men har klart meg godt.. Satser på at Eurodiiet kan lære meg å stabilisere vekta mi og lære meg å ha et sunt kosthold på sikt

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:14   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ed fase 2

kjempe bra! klart det er deilig å kunne spise litt. KOOOOS deg.
Skal krysse fingre for at du tar a en kilo i uka, bør egentlig ikke være umulig med denne dietten.

Jeg er også på fase 2 jeg også... men har ED pause i ferien.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:29   #3
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Ed fase 2

Jippi! Da har jeg gått ned 1kg til.. Hadde et "anfall" igår med skikkelig søtsug... men, klarte å motså, men tok en ekstra bar da... Det var helt grusomt, og vet ikke hvor det kom fra... Har igrunnen ikke spist noe utenom det "vanlige".. Tok da en bit av en kakemann som dattera mi hadde og trødde opp i munnen min bokstavelig.. Det var GODT, og kunne spist hele pakka men klarte å dy meg.. Så satser på at ketosen gikk bra, har ikke flere stix... 4kilo til nå... så er jeg såååå himla fornøyd!! klarer jeg det på 4uker så kan ting stort sett ikke bli så mye bedre..

Da skal jeg kanskje revurdere hovedmålet mitt som er 68kg... og håper på å nedjustere littt.. men vet ikke hvor lite jeg vil veie enda

Dagen idag går ihvertfall veldig greit, og satser på fine dager fremover

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fase 3 og et problem mindor Eurodiett 5 04-05-08 09:17
Hvor lenge i fase 1? Robyn Eurodiett 4 29-01-08 22:36
Fase 1/2 Bigmamma South Beach 4 25-01-08 18:35
Fase 2 mabe Vedvarende vekttap 3 21-01-07 21:25
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no