Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dag 2 og lys rosa stix

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-07-08, 18:52   #1
høna
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2008
høna er på en erverdig vei

Dag 2 og lys rosa stix

Er jeg i ketose da? Etter at jeg sjekket spiste jeg middag (biff, bernaise og brokkoli) og litt lavkarbo-brownie jeg fant oppskrift på på siden her. Den var ikke noe god, så spiste ikke mye..håper jeg ikke ødela ketosen.. Sukkersuget tar på!

høna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo...prøver hvertfall! Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 19:53   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dag 2 og lys rosa stix.

er det utslag på sticken så er du i ketose ja Men husk¨å sjekke den på kvelden og da to timer etter siste måltid

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:00   #3
Ista
Sperret

Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
Ista er ny på veien

Sv: Dag 2 og lys rosa stix

Test på kvelden... Er det utslag da så er du i ketose ja!!Lykket til...

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:23   #4
Chi
Juniormedlem

Chi sin avatar

Hvor: Hamar
Alder: 58
Chi er på en erverdig vei

Er ikke stixen mørk lilla når man er i ketose
Min har vært mørk rosa og jeg har ingen av de typiske ketosesymptonene som vondt i hodet, dårlig ånde osv. Trodde jeg hadde fått i meg for mange kaber da...

"Less is more"
Chi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:27   #5
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Så lenge det er utslag på sticken, dvs ikke hvit er man i ketose, altså at det er ketoner i urinen. Er ikke alle som får symptomene, jeg hadde kun dårlig ånde en periode. Men det gikk fort over

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ha!! 14,9 gram Kh på en dag Gunhild Generell diskusjon 4 15-01-08 23:40
Hvor mange g. proteiner pr dag? Eva Ketolysekuren 27 29-10-07 16:52
Jah! Endelig rosa stix wollafruen Ketolysekuren 4 16-08-07 21:49
2. dag er ferdig... og kan dette være riktig? TheOnly Ketolysekuren 10 07-04-05 19:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.