Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Problem?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-08, 11:51   #1
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei
Question

Problem?

O vise medmennesker!!

Jeg har et spørsmål til dere ang denne nye livstilen jeg har bestemt meg for å følge.. Jeg har aldri likt værken rømme,dressing,majo eller noe i den duren, brekker meg til og med av smør på brødskiva...

WHAT TO DO??
er det da dødsdømt av meg å tro det har noe for seg å gå på denne kuren?


Tilsetter olje til salatene mine, og jeg kan spise kylling skinn ect.

Noen som vet å vil svare?

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 11:56   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Problem?

Fett er jo ganske så essensiel på ketolysekuren, siden vi skal ha kanskje lite karbs er det fettet som gjør oss mett. Mulig det går på bare å bruke bare olje også, men jeg er nok ikke den rette til å svare på det. Virker bare som du kan oppleve å bli fortere sulten uten alt fettet. Jeg spiser kun to ganger for dagen og er sjeldent sulten.
Kanskje generell lavkarbo hadde vært enklere for deg, da er det mindre fett og mer karbs. Men selvsagt prøv ketolyse først hvis du føler det er det rette for deg
Jeg trives veldig godt på denne kuren, bare å fyre løs med spørsmål hvis det er noe jeg kan hjelpe med iallefall
Masse lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:31   #3
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Problem?

mm... tusen takk for svar!!
Jeg får i meg bacon å feks cottage chees da.. d e er jo ganske mye fett der.. å jeg bruker kun helsmør, ikke margarin.

Vi får se hva det blir til.. endten så lykkes jeg eller så gjør jeg det ikke.
Tisse som enhelt for tiden værtfall

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:38   #4
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Problem?

Heia!

Koteletter da? Bearnaisesausen i beger fra Fjordland er også bra, (lite karber). Fløtesaus? Med litt ekstra smør oppi?

Ribbe? Masse deilig fett kjøtt, og fet fisk. Røkt laks kanskje. Den er jo feit. Og hvis du steiker maten i rent meierismør så får du i deg mye fett der også. Smelta meierismør på blomkål ell broccoli? Mmm. Du får i deg nok, sjø.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:41   #5
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Problem?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Heia!

Koteletter da? Bearnaisesausen i beger fra Fjordland er også bra, (lite karber). Fløtesaus? Med litt ekstra smør oppi?

Ribbe? Masse deilig fett kjøtt, og fet fisk. Røkt laks kanskje. Den er jo feit. Og hvis du steiker maten i rent meierismør så får du i deg mye fett der også. Smelta meierismør på blomkål ell broccoli? Mmm. Du får i deg nok, sjø.

WEEHEEE!!! du er svaret på alle mine drømmer!!

Bearnaise saus liker jeg jo kjempe mye! Og jeg elsker kjøtt! spiser endel spekskinke også. røyka laks er nok en favoritt! Dette var godt å høre/lese!

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:00   #6
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Problem?

Klemmen tilbake!

Begynner kanskje å bli dreven i "faget" etterhvert jeg da. Heh.
Har holdt på i 17 måneder og gått ned 34 kilo. Spiser stort sett ren mat, og får i meg nok fett gjennom å spise fett kjøtt og fisk. Funker det.

Det hender jeg lager posesauser til maten, men da må jeg være litt forsiktig, noen av dem har ganske mye karber. Sjekk på baksiden før du kjøper. Men da jukser jeg i meg litt mer fett ved å smelte litt ekstra meierismør i sausen, og kanskje en kremfløteskvett. Hvis du lager posesauser med kremfløte istedet for melk så går karbeinnholdet ned. Det karbeinnholdet som står på ferdig saus, på baksida av posen, er beregna ut fra at sausen er laga m lettmelk. Lettmelk har mye mere karber enn kremfløte. Snåle greier.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:04   #7
Demithor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 37
Innlegg: 25
Demithor er på en erverdig vei

Sv: Problem?

Jeg spiste hverken rømme, dressing, eller majo når jeg gikk på ketolyse. Klarte da jommen å miste 17 kilo på tre måneder likevel. De siste 8 har forsvunnet under generell (lite streng) lavkarbo på de påfølgende to månedene.

Flaks? Kanskje.

Ja, er ferdigslanket for en tid tilbake. =)

Demithor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:04   #8
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Problem?

Lag masse ostekaker

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:39   #9
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Problem?

Dette var virkelig lykkelesning! Tusen takk for at dere har tatt dere tiden til og svare nok en stakkar nybegynner!

WEEHEE så glad jeg ble nå!! Jeg mener det, har alltid eeeelsket kjøtt, det var det som i førsteomgang fikk meg til å sjekke dette opplegget litt nøyere. Jeg er såå lykkelig!

Eneste som kan gjøre denne dagen bedre er om jeg får inn dn der ticket saken min! har laget en flere ganger og fulgt alle "oppskrifter" jeg fant, å den er såå fin og jeg er så stolt.. så skriver jeg noe, også er den ikke der..

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:44   #10
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Problem?

Så dette går nok bra skal du se Som andre har skrevet så er det veldig masse godt å lage av fløte

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:47   #11
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Problem?

Avocado er også en glimrende fettkilde!

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:52   #12
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Problem?

Ja, det stemmer jo. Mmm...avocado...guacamole...mmmmm! Nammis!
Venninna mi er fra Colombia, og lager verdens beste...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 22:24   #13
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Problem?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Ja, det stemmer jo. Mmm...avocado...guacamole...mmmmm! Nammis!
Venninna mi er fra Colombia, og lager verdens beste...

ehem, oppskrift??

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 22:49   #14
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Problem?

Slenger meg på...
Vil gjerne ha oppskrift på god guacamole!!! Yami

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 15:41   #15
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Problem?

Skal bli!
Men hun er faktisk der borte en måneds tid nå, så må vente til hun kommer hjem... Hæng ånn, folks!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fase 3 og et problem mindor Eurodiett 5 04-05-08 09:17
Yes! Klarte en uke uten problem ... Gladys Ketolysekuren 30 05-04-08 15:34
Har et problem med Weight-ticker cindy Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 11 03-04-08 20:37
Flere enn meg som har problem med tickern? Nannah Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 02-12-07 11:26
Et Server Problem Nille Livets lyse side 5 25-01-05 23:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no