Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Nå har jeg prøvd sånn splenda ...Og seriøst, det smaker ikke sååå godt:/ Får en sånn bismak på tunga synes jeg. Litt kvalmende egentlig. Er det bare jeg som er sær, eller finner det søtningsstoffer som er bedre? Vi legger opp til litt kos i helgene, så det hadde vært så greit om jeg faktisklikte dette her |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tror jeg
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda...Synes det er kjempegodt på bringebær og fløte. Er ikke så masse som skal til altså, kan du ha brukt for masse? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda ...Synes Splenda er av de bedre søstningsstoffene... Men i SMÅ mengder, som alt annet søtningsstoff...
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda ...Jeg liker heller ikke splenda, ville anbefalt å prøve sukrin |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda ...Hm, kanskje jeg skal forsøke det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda ...
Jepp, det er en vanesak. Etter at jeg la om til lavkarbo-kosthold for noen år siden er behovet for sukring/søting blitt borte. Bær og fløte smaker som regel godt uten. Tåler nå heller ikke noe særlig mengder av dessert/annet søtt uten å ende opp med fysisk ubehag.
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
![]() Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda ...
Jo, jeg kjenner heller ikke noe voldsomt sukkersug, eller søthunger av noe slag egentlig. Men for meg handler dette like mye om å finne en balanse der det også er lov å spise søtt en gang i mellom - etter kuren. Og da gjerne med vanlig sukker i. Det handler om å IKKE spise sjokolade og snop hver dag, men å kunne ta en bit på lørdagskvelden. Derfor legger vi denne vanen allerede nå. Til helgen blir det vafler, en lavkarbokake eller noe annet digg. Maten i ketolysekuren er nemlig veldig god sånn i det daglige. Og vi vil jo ikke spise søtt ellers i uka, hverken vi voksne eller ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() |
Sv: Nå har jeg prøvd sånn splenda ...Hvis jeg vil ha søtere te eller kaffe bruker jeg Stevia. Det er et natulig søtningsmiddel fremstilt av stevia-planten, altså ikke kunstig. Det skal ikke påvirke blodsukkeret og man trenger bare en dråpe i en kopp te. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedonispirert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|