Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :) |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egen forumseksjon for nettbutikker og andre linkerFolk tipser stadig om nettbutikker og andre sider på forskjellige steder i forumet, hva med å ha en egen forumseksjon for linker til nettbutikker, og til andre linker? Da blir informasjonen lettere å finne, og i beste fall kan det forhindre at forskjellige brukere poster linker til de samme sidene 20 ganger. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egen forumseksjon for nettbutikker og andre linkerLiker ideen veeldig godt. Veldig greit å ha alt samlet på ett sted,mye lettere å finne frem |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat!
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Egen forumseksjon for nettbutikker og andre linkerDet hørtes ut som en kjempegod idé |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Alder: 49
Sv: Egen forumseksjon for nettbutikker og andre linkerLenketråder er greie til slikt (lag en god en så kan den klistres), der er ikke så mange lavkarbonettbutikker rundtom at vi trenger et helt forum til lenker.
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Alder: 41
Sv: Egen forumseksjon for nettbutikker og andre linkerEn lenketråd vil vel også lett bli rotete. Skjønner ikke at det ikke går an å ha en underkategori for "nettbutikker" og andre nytttige linker når vi har underkategorier for f.eks. "nyheter og media". |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
#6 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Alder: 49
Sv: Egen forumseksjon for nettbutikker og andre linker
Vi kommer nok til å fjerne "nyheter og media" etter hvert. Det totale antall fora skal reduseres, slik at her blir enklere å finne frem.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Blogger og andre linker ... | Sulphur | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 16 | 25-04-08 20:43 |
Linker | Soul | Kake/dessert og snacks | 2 | 16-08-07 20:14 |
Mange linker | Dilly | Lavkarbo generelt | 0 | 12-04-07 22:06 |
Nettbutikker - samling av norske nettbutikker | mofe | Generell diskusjon | 3 | 30-03-05 21:58 |
Andre nettbutikker enn Lindberg/Atkins? | elian | Lavkarbo generelt | 6 | 04-09-04 15:50 |