Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Trening og lavkarbo, diskusjon på et annet forumHåper jeg får lov til og linke til et annet forum, det er ikke noe rent lavkarbo forum osv men et generelt trenings og kostholds forum.
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening og lavkarbo, diskusjon på et annet forum
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Trening og lavkarbo, diskusjon på et annet forumDet kom noe uklart fram i den tråden jeg linket til, jeg sikter til en ketogen kost men slik at flere skulle forstå hva det innebar skrev jeg atkins og det funka jo i og for seg men skulle ha spesifisert det i det første innlegget mitt
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening og lavkarbo, diskusjon på et annet forumCKD-dietten er veldig populær blant de som er opptatt av muskelbygging i tillegg til slanking. Den var iallefall veldig populær blant medlemmene på Fitnessprat.no før, det kan godt hende at den er det enda, det står iallefall veldig mye om den der inne. Sist redigert av Sugarpill : 20-08-08 kl 00:15. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvem er lavkarbo.no's forum eier? | Veggpryd | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 8 | 31-01-08 12:09 |
Trening på lavkarbo | nellie | Trening | 6 | 30-01-08 08:39 |
Trening og lavkarbo... | Tidligere bruker | Trening | 35 | 25-03-07 20:40 |