Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Krisehjelp

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-08, 10:55   #1
Monna
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 50
Innlegg: 37
Monna er på en erverdig vei

Krisehjelp

Hallo alle sammen!

NÅ, er jeg møkkalei av all eting, og skal prøve ketolyse en gang til. Prøvde den for ei tid tilbake, gikk noen kilo ned, men syns ikke jeg hadde det vekttapet jeg ønsket. Nå er jeg kjempemotivert, og må bare hive meg rundt mens motivasjonen er til stede Har kjøpt boka, men den er til utlån. Skal sørge for å få den tilbake snarest! Men jeg skal begynne i morgen, og nå trenger jeg hjelp til litt kriseinnkjøp. Skal dra og handle om ikke så lenge, og hva er det da jeg primært trenger å kjøpe inn? Tenkte å kjøpe inn ting som bacon, kylling, blomkål, broccoli, ost, egg... Hva mer? Har kasta alt i kjøleskapet nå, så nå må det bare fylles opp av rette matvarer

Monna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 13:30   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Krisehjelp

kjøttdeig, kylling, fisk, blomkål, broccoli, paprika, salat, agurk, fløte, dreme fraiche, rømme, lettrømme, tomatost, skinke på boks, vanlig ost, hamburgere fra rema, koteletter finnes i mitt kjøleskap og frys

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 15:13   #3
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Krisehjelp

Løvbiff er min bestevenn Med masse smeltet ost Raskt å steke opp!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 15:27   #4
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Krisehjelp

Avocadoogrekerogmajonesavocadoogrekerogmajonesavoc adoogrekerogmajones. Og dill

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 15:29   #5
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Krisehjelp

Jeg har aldri smakt avocado (utenom små biter i kinamat), så jeg tror nesten jeg må prøve det! Men jeg er ikke sååå keen på reker, noen andre kjøttforslag?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 15:32   #6
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Krisehjelp

Del dem i to, ta ut steinen og fyll med...tja...det er så mye godt:
* reker og majones
* bare majones og salt og pepper
* bare salt og pepper
* seterrømme og lodderogn
* majones og lodderogn
* on the rocks
* konjakk (nei, nå kødda jeg)

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no