Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

ketolyse START!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-08, 14:47   #1
nicola
Juniormedlem
 
nicola sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: trønder
Innlegg: 15
nicola er på en erverdig vei
Wink

ketolyse START!

heisann! jeg starter nå i dag med denne kuren og har noen spm, så er jeg good to go gi meg gjerne tips på mat?

1.kan man drikke soyamelk, siden vanlig ikke er tilatt?

2. kan man spise godteri uten sukker? ala fedons slanke-barer eller annet lavkarbo snacks?
og hva med potetgull?

3. jeg har hørt at man kan spise bringebær og jordbær, men ingen annen frukt. er det begrenset hvor mye du kan spise av det?

4. hvilke sauser kan man spise, og må man lage dem fra bunnen av selv? snakker her da om vanlige sauser, som bearnes, brunsaus, hvitløkssaus...etc..går det?

5. kan du f.eks spise fjordland UTEN potene?

6. hører mange spiser pizza når de går på ketolyse, men brødet ska man jo unngå?

7. hva kan man gjøre for å senke søtbehovet? jeg har tenkt litt på f.eks pepsi max og en skål bringebær? som lørdagskos

8. kan man spise suppe kjøprt på butikk? f.eks grønnsaksuppe?

9. kan man spise pølser og ketchup uten sukker?

10. er det lov med mørk sjokolade iblandt?

nicola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 15:43   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: ketolyse START!

http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8205354227
her får du boka slank med ketolye til 179 kr , eller du kan låne den på biblioteket helt gratisLes den. hvis du skal følge ketolyse kuren riktig.

Frem til da: Null potet, pasta, ris, sukker, hold deg til ca 20 karber om dagen, som i hovedsak skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda.
Spis rent, kjøtt, fisk, fugl. Rømme, fløte eller smør som saus.

Ett tips, hold deg unna sukkerfritt godis hvertfall til du har lest boka ferdig.
Du kan spise LITT bær innimellom, men ville venta med det også jeg, til boka er ferdig lest og du har forstått hva en ketogen diett går ut på

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 16:23   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: ketolyse START!

se på oppskrifts sidene her inne masse tips.

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 14:15   #4
aikens
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: finnmark
Innlegg: 48
aikens er på en erverdig vei

Sv: ketolyse START!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8205354227
her får du boka slank med ketolye til 179 kr , eller du kan låne den på biblioteket helt gratisLes den. hvis du skal følge ketolyse kuren riktig.

Frem til da: Null potet, pasta, ris, sukker, hold deg til ca 20 karber om dagen, som i hovedsak skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda.
Spis rent, kjøtt, fisk, fugl. Rømme, fløte eller smør som saus.

Ett tips, hold deg unna sukkerfritt godis hvertfall til du har lest boka ferdig.
Du kan spise LITT bær innimellom, men ville venta med det også jeg, til boka er ferdig lest og du har forstått hva en ketogen diett går ut på

Lykke til

tenk så flott nå sparte jeg akkuratt over 200 kr ved å følge din link til boka kjekt dette med å lese hva dere skriver god søndag til dere alle

__________________


aikens er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ang. start av ketolyse kuren lille74 Ketolysekuren 3 29-01-08 15:41
Ny start monki Ketolysekuren 8 04-07-07 11:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no