Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Først ketolyse og så Lindberg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-08, 20:07   #1
Al. B. Back
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: I gokk
Innlegg: 1
Al. B. Back er på en erverdig vei

Først ketolyse og så Lindberg?

Jeg har prøvd ketolysedietten før. Jeg har egentlig prøvd mange dietter før, men jeg gikk ned noe på ketolyse og fikk det til å funke en periode. Siden har alt sklidd ut og jeg sitter her på nytt, med 25 kg som burde av. Jeg syns ikke at slankekurer er så fryktelig festelig, og hittil har jeg jo alltid kun holdt ut en periode, for så å fyke opp igjen + litt.
Har omsider skjønt at det er en livsstilomlegging som må til, altså et varig nytt kosthold. Jeg vet jo at jeg ikke kommer til å orke ketolysen i sånn laaaang tid, men lurer på - kan det være positivt å starte opp med feks 1 mnd ketolyse før man går over på Lindberg, eller risikerer man bare å gå opp igjen når man går over?

Al. B. Back er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/ketolyse something Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 18:51   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Først ketolyse og så Lindberg?

Heidu...

Jeg ser ikke helt poenget med å gå på ketogen diett i en mnd for å være ærlig. Men så trives jo jeg vedlig godt på ketogen kost da
Når man er på ketolysekur spiser man MYE fett og lite karbo. Lindberg er ganske annerledes. Etter endt ketolyse skal man helst bruke laaang tid og trappe sakte og riktig opp med karbo igjen. Gjerne ta vedlikeholdstrappa til Atkins som går over 9 uker.

Så å gå én mnd på ketolyse og så vende rett over til Lindberg, det tror jeg ikke er noen god resept. Men å begynne med ett generelt lavkarbokosthold, kutte ut mye av de raske karbohydratene for så å state med Lindbeg kan jo gå an da

Jeg gikk 6 mnd på ketolyse og skulle over til lindbergkost, men det ble ikke sånn, så her leves det på generell lavkarbo, rett og slett fordi heg aldri fikk rota meg til å lese ferdig Fedon-boka

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra ketolyse til lindberg. Offshoreberta Spørsmål og svar 1 23-09-08 12:32
Fra ketolyse til lindberg ... men? ~Rosa Skydått~ Dr Lindbergs 6 21-09-08 13:23
Ketolyse først, og så Lindberg?? Lisbeth Ketolysekuren 3 06-01-08 14:34
Jeg lusker meg fra Ketolyse til Lindberg... nita58 Dr Lindbergs 2 27-11-06 08:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no